صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / جمشیدی: بسکتبالیست‌های ژاپن شب رویایی داشتند / محکوم به باخت بودیم!
جمشیدی: بسکتبالیست‌های ژاپن شب رویایی داشتند / محکوم به باخت بودیم!

جمشیدی: بسکتبالیست‌های ژاپن شب رویایی داشتند / محکوم به باخت بودیم!

ملی‌پوش بسکتبال ایران در نشست خبری بعد از بازی با ژاپن گفت: ژاپنی‌ها شب رویایی را سپری کردند و ما محکوم به باخت بودیم.

محمد جمشیدی

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد جمشیدی امتیاز آورترین بازیکن ایران در بازی مقابل تیم ملی بسکتبال ژاپن بود که پس از شکست برابر این تیم در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازیکنان ژاپن عملکرد بسیار فوق‌العاده‌ای داشتند و توپ‌های کمی از دست دادند که دلیل اصلی پیروزی آنها همین بود. ما در روز خوب ژاپنی‌ها به آنها خوردیم‎ و وقتی دو برابر ریباند داشتیم و دو برابر موقعیت شوت ولی باخته‌ایم، یعنی محکوم به شکست بودیم.

ملی‌پوس بسکتبال ایران افزود: کسی در این بازی کم نگذاشت و همه زحمت کشیدند، ولی محکوم به باخت بودیم چون بازیکنان ژاپن شب رویایی را پشت سر گذاشتند.

او در خصوص عملکرد ضعیف بازیکنان شوت‌زن ایران گفت: چنین شب‌هایی برای بازیکنانی مثل مایکل جردن هم پیش می‌آید و در خصوص بهنام یخچالی باید بگویم که او در دفاع عالی بود اما در حمله شب خوبی را پشت سر نگذاشت.

امتیاز آورترین بازیکن تیم ملی بسکتبال در دیدار برابر ژاپن، در مورد عملکرد بازیکنان تیم ملی بسکتبال ژاپن گفت: ژاپن ترکیب یکدستی داشت و توپ‌های آن‌ها گل می‌شد ولی در مقابل، ما مشکل زیادی با گل کردن شوت‌های خود داشتیم. با این حال در بازی بعد که میزبان هستیم، خوش شانس‌تر باشیم می‌توانیم جواز حضور در جام جهانی را رسماً به دست آوریم‎.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.