صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / اکبری: مقابل پیکان اشتباهات فردی داشتیم

اکبری: مقابل پیکان اشتباهات فردی داشتیم

سرمربی تیم والیبال سایپا تهران دلیل باخت تیمش مقابل پیکان در مرحله پلی‌آف لیگ‌برتر را اشتباهات فردی بازیکنانش اعلام کرد.

پیمان اکبری

به گزارش کسب و کار نیوز، پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال سایپا پس از شکست سه بر صفر تیمش مقابل پیکان تهران در نخستین بازی مرحله پلی‌آف لیگ، در مورد این دیدار توضیح داد: ابتدا به تیم خوب پیکان خسته میگویم و در خصوص این بازی هم به نظرم شاید اتفاقاتی که در بازی‌های قبل با پیکان رخ داده بود همچنان در ذهن بازیکنان ما بود و به همین دلیل نتوانستیم آنطور که باید بازی کنیم. به بازیکنان گفته بودیم که نتایج نیم فصل اول و دوم را فراموش کنند و در این بازی هم روحیه خوبی داشتیم ولی، اشتباهات فردی زیادی را در طول این دیدار مرتکب شدیم که تا آخر ست سوم گریبان‌گیر تیم ما بود.

او ادامه داد: روی یک سری توپ‌های ساده اشتباه کردیم که فکر می‌کنم دلیل آن استرس بیش از حد تیم ما بود. با این حال تلاش می‌کنیم برای بازی بعد بهتر از امروز باشیم

اودر خصوص تعویض‌هایش نیز توضیح داد: برای من فرقی نمی‌کند که شرایط تیم چگونه باشد، اگر بهترین بازیکن من هم روز خوبی نداشته باشد تعویض می‌کنم تا تیم به نتیجه برسد.

سرمربی تیم‌والیبال سایپا در مورد اعتراضات به ویدئو چک بازی گفت: یکی از این دو تیم سایپا بود که ما هم اعتراضی نداشتیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا با برگزاری بازی‌ها در روزهای یکشنبه و چهارشنبه موافق است؟ توضیح داد: شرایط به نحوی است که بازی‌ها باید تا ۲۵ اسفند تمام شود، جام باشگاه‌های آسیا ۲۹ فروردین شروع می‌شود و باید نماینده ایران سریعاً معرفی شود.

اکبری در خصوص حضور ایگور کولاکوویچ نیز اظهار کرد: به هر حال حضور او خوب است تا از نزدیک بازی‌ها را ببیند. در فصل گذشته همه بازیکنان ملی‌پوش در ایران بودند و فرصت بازی به جوانان نمی‌رسید که دیده شوند. در این فصل جوانان بیشتر بازی می‌کنند و این بازی کردن‌ها در نبود ستاره‌ها باعث دیده شدن آن‌ها می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.