صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / اعتراف سرمربی تیم‌ والیبال پیکان

اعتراف سرمربی تیم‌ والیبال پیکان

سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: اگر صادقانه بگویم، دلیل اعتراضات و درخواست زیاد ویدئو چک برای ایجاد وقفه در بازی بود.

محمد ترکاشوند

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم پیکان تهران توانست در نخستین بازی مرحله پلی‌آف لیگ‌برتر والیبال سه بر صفر سایپای تهران را شکست دهد که محمد ترکاشوند در خصوص پیروزی تیمش به خبرنگاران گفت: بازی خیلی خوبی بود و از لحاظ فنی بازیکنان ما فوق‌العاده ظاهر شدند. مقابل تیم باتجربه‌ای مانند سایپا کم اشتباه بازی کردیم چون می‌دانستیم اشتباه برابر این تیم مساوی با مرگ است.

او در خصوص شرایط فنی این بازی نیز گفت: در همه مناطق زمین خوب بازی کردیم، سایپایی‌ها نتوانستند ما را دفاع کنند و سرویس‌های خوبی زدیم. خوب دفاع کردیم و این بسیار قابل تقدیر است. تیم جوان ما همگی با هم همدل شده بودند تا بدون اشتباه بازی کنند و به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم والیبال پیکان در پاسخ به این سوال که آیا با این نمایش ضعیف سایپا در بازی اول می‌توان صعود پیکان به مرحله نیمه‌نهایی را قطعی دانست؟ توضیح داد: ما الان نصف راه را رفته‌ایم اما اگر صعود می‌خواهیم باید در بازی چهار روز بعد هم خوب بازی کنیم تا مثل امروز بی اشتباه به برتری برسیم.

محمد ترکاشوند در مورد اعتراضاتش به داوری و درخواست زیاد ویدئو چک نیز گفت: ست اول خطای تور را با ویدئو چک گرفتند که دست بازیکن ما به تور نخورده بود و اعتراضم به همین دلیل بود وگرنه من فکر می‌کنم داوری خیلی خوبی صورت گرفت. با این حال اگر صادقانه بگویم، ورزش حرفه‌ای است و دوست داشتم با درخواست ویدئو چک و اعتراضات اندک، وقفه‌ای در بازی ایجاد کنم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.