صفحه اصلی / استان ها / لرستان / پسماندهای سرگردان سلسله

پسماندهای سرگردان سلسله

فرماندار سلسله گفت: با توجه به اینکه روزانه حدود ۵۰ تن پسماند در این شهرستان تولید و مکان فعلی دفع آن‌ها نامناسب است باید یک سایت زیست‌محیطی جدیدی برای دفع پسماندها تعیین شود.

پسماند

به گزارش کسب و کار نیوز، شریف خسروی در جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان با تأکید بر اینکه تأمین بهداشت و سلامت شهروندان اولویت اصلی است، اظهار کرد: موارد بهداشتی محسوس نیازمند تدبیر مناسب‌تری هستند.

وی افزود: نظارت جدی‌تری باید در جمع‌آوری و بی خطرسازی پسماندهای عفونی مطب‌ها و کلینیک‌های سطح شهر از سوی دستگاه‌های متولی صورت گیرد.

فرماندار سلسله بیان کرد: شبکه بهداشت و درمان باید با مطب‌ها و کلینیک‌هایی که تجهیزات بی خطرسازی ندارند، برخورد قاطع کند و در صورت تکرار تخلف از فعالیت آن‌ها جلوگیری شود.

خسروی اضافه کرد: شهرداری باید در جمع‌آوری پسماندهای قصابی‌ها، آموزش‌های لازم را به قصابان ارائه دهد و درصورتی‌که بازهم همکاری لازم را در این راستا انجام ندهند واحد صنفی آن‌ها پلمپ شود.

وی ادامه داد: یکی از راهکارهای کاهش هزینه‌ها در مدیریت پسماند، تفکیک زباله از مبدأ است که در این راستا باید فرهنگ‌سازی‌های لازم انجام شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان سلسله، گفت: باید محلی برای تجمیع نخاله‌های ساختمانی در منطقه خرگوش ناب در نظر گرفته شود و نیروی انتظامی شهرستان خودروهایی را که در حاشیه شهر اقدام به خالی کردن نخاله‌های ساختمانی می‌کنند را جریمه کند.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان به مناسبت هفته جوان در لرستان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سید علی کریمی جوانان را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.