صفحه اصلی / استان ها / ایلام / رسانه ها زمینه را برای تحقق نُسَخ الکترونیکی فراهم کنند
رسانه ها زمینه را برای تحقق نُسَخ الکترونیکی فراهم کنند

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان ایلام:

رسانه ها زمینه را برای تحقق نُسَخ الکترونیکی فراهم کنند

ایلام- کریم لاله ماژین گفت: سه مرکز درمانی در استان فعالیت می کنند که دی کلینیک و درمانگاه شماره 2 در شهر ایلام و درمانگاه دهلران از مراکز درمانی ملکی مدیریت درمان استان هستند.

به گزارش کسب و کار نیوز، مدیردرمان تامین اجتماعی امروز صبح(سه شنبه)در نشست با خبرنگاران رسانه های استان اظهار داشت:
بیمارستان زاگرس با مشکلات فراوان افتتاح شد اما نارضایتی های بوجود آمده که این چالش ها را به سازمان منعکس نموده ایم و سازمان نیز این مورد را جز اولویت های کاری قرار داده است و امیدواریم تا پایان سال بسیاری از مشکلات برطرف شود.
وی به کلینیک سیار دندان پزشکی اهدایی بانک رفاه کارگران اشاره و بیان داشت: مدیریت درمان در راستای تکریم بیمه شدگان نسبت به پذیرش های غیر حضوری اقدام کرده است اما از شهریور ۹۵ تاکنون از جمعیت بیش از ۳۰۰ هزار نفری بیمه شدگان فقط ۸ هزار نفر از برنامه های موبایل اپلیکیشن استفاده می کنند.
لاله ماژین گفت: مدیریت درمان تأمین اجتماعی تنها مرکزی بود که در پایانه مرزی به زوار اربعین خدمات ارائه می کرد.
وی با بیان اینکه در استان ایلام ۳۹۴ مرکز درمانی طرف قرارداد این سازمان است که امیدواریم تعداد این مراکز با تامین اعتبار افزایش یابد، یادآور شد: سال گذشته حذف دفترچه درمانی برای تسهیل در کار بیمه شدگان و پزشکان در مراکز ملکی اعمال شد و خدمات درمانی اکنون به صورت الکترونیک ارائه می شود.
مدیر درمان تآمین اجتماعی با اشاره به جابجایی دومین مرکز درمانی تامین اجتماعی شهر ایلام که با عنوان درمانگاه شماره ۲ شامل، دندانپزشکی، فوریت های پزشکی، درمانگاه تخصصی، واحد پذیرش، داروخانه، تزریقات برادران و خواهران، ساختمان اداری مالی و مهمانسرا ، در ساختمان جدید آغاز به کار کرده، افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون ۴۵۰ میلیارد ریال به مراکز طرف قرارداد استان پرداخت شده که ۳۱۰ میلیارد ریال آن مربوط به ۹ ماهه امسال است.

همچنین مطالعه کنید:

کارخانه تولید الکل بدره

عزم کارخانه تولید الکل بدره برای شکست کرونا

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, «یونس آزادی»، فرماندار بدره، اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.