صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / پارک ها مراکز رشد و شتاب‌ دهنده‌ها / گسترش همکاری پارک فناوری ایلام با دانشگاه علمی کاربردی استان
گسترش همکاری پارک فناوری ایلام با دانشگاه علمی کاربردی استان

رئیس پارک علم و فناوری ایلام خبر داد

گسترش همکاری پارک فناوری ایلام با دانشگاه علمی کاربردی استان

تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین پارک علم و فناوری ایلام و دانشگاه جامع علمی کاربردی استان برای راه‌اندازی کانون‌های شکوفایی، خلاقیت و نوآوری در سطح شهرستان‌های استان منعقد شد.

دکتر کامران طاهرپور، رئیس پارک علم و فناوری ایلام در این مراسم، با بیان اینکه یکی از اهداف ما ارائه خدمات فناورانه و پرورش بینش پژوهشی است، اظهار کرد: پارک علم و فناوری ایلام با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی ایلام در صدد است تا با فعال‌سازی کانون‌های شکوفایی و خلاقیت در همه شهرستان‌ها ایده‌های خلاقانه را جمع آوری و پرورش دهد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، رئیس پارک علم و فناوری ایلام با اشاره به اینکه تاکنون تنها در ۳ شهرستان کانون‌های علم و فناوری فعال داشتیم، تصریح کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی ایلام توانسته منشأ توسعه فناوری و تکنولوژی باشد.
دکتر اسفندیار محمدی، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی ایلام نیز در این مراسم با بیان اینکه دانشگاه جامع علمی کاربردی ایلام توانسته به تقاضاهای واقعی اشتغال جامعه پاسخ دهد، اظهار کرد: چابک بودن مراکز علمی کاربردی در سطح استان می‌تواند ظرفیتی برای تحقق ایده‌های کارآفرینی باشد.
وی با اشاره به اینکه دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان ایلام با بیش از ۲۳۰ رشته در ۱۳ مرکز می‌تواند در زمینه اشتغال، کارآفرینی و خلاقیت مثمر ثمر باشد، گفت: در این دانشگاه بیش از ۱۱۰۰ مربی و استاد فعالیت دارند.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان ایلام با تاکید بر اینکه پتانسیل‌های موجود در شهرستان‌ها زمینه لازم را برای راه‌اندازی کانون‌های شکوفایی و خلاقیت فراهم کرده است، تصریح کرد: تنوع و مهارت محور بودن رشته‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی موجب شده این دانشگاه با کمترین ریزش دانشجو مواجه باشد.

همچنین مطالعه کنید:

رویداد جینو

رویداد جینو در اینوتکس ۲۰۲۲ میزبان برترین های صنعت گیم ایران بود

رویداد اینوتکس گیم یا «جینو» با هدف نوآوری و توسعه صنعت ویدیو گیم، امسال برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.