صفحه اصلی / ورزشی / ورزش بانوان / موسوی: کاراته وان‌ها سکوهای پرتاب المپیک ۲۰۲۰ هستند
موسوی: کاراته وان‌ها سکوهای پرتاب المپیک ۲۰۲۰ هستند

آغاز اردوی تیم ملی کاراته بانوان از 21 بهمن ماه؛

موسوی: کاراته وان‌ها سکوهای پرتاب المپیک ۲۰۲۰ هستند

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: کاراته وان‌ها سکوهای پرتاب المپیک ۲۰۲۰ هستند و ما هم تلاش می‌کنیم با حضور در لیگ‌های جهانی و جمع کردن امتیازات لازم حداکثر استفاده را از این سکوهای پرتاب ببریم.

هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ - مسابقات کاراته

به گزارش کسب و کار نیوز، ستاره موسوی ضمن بیان مطلب فوق گفت: در مسابقات کاراته وان فرانسه که اولین مرحله لیگ جهانی در سال ۲۰۱۹ بود از ۵ بازیکن ۳ نفر امتیازات خوبی کسب کردند اما نتوانستیم کاراته کایی را روی سکو داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه کم کم باید به اوج آمادگی برسیم، افزود: تازه اول راه هستیم و برای کسب سهمیه المپیک راه زیادی داریم که در ادامه مسیرمان مشخص می‌شود.

موسوی گفت: رقابت‌های قهرمانی جهان فرانسه که به صورت ادغام وزنی و به شیوه المپیکی برگزار می‌شود سهمیه مستقیم المپیک را دارند، مسابقات آسیایی ویتنام نیز اهمیت بسیار بالایی دارد و کاراته کاها با کسب مجموع امتیازات می‌توانند مسیر رسیدن به المپیک ۲۰۲۰ را آسان‌تر کنند.

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان در مورد زمان برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی گفت: اردوی آماده سازی تیم ملی از صبح روز یکشنبه ۲۱ بهمن ماه در آکادمی ملی المپیک آغاز می‌شود و تا زمان اعزام (چهارشنبه ۲۴ بهمن ماه) به لیگ جهانی امارات کاراته کاها در اردو خواهند ماند.

وی در مورد دعوت کاراته کاها به اردوی تیم ملی اعزامی به امارات گفت: کسانی به این مرحله اردو دعوت می‌شوند که رنکینگ‌های قابل قبول و نزدیک به قهرمانان کشورهای دیگر داشته باشند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تقابل دختران فوتبالیست در شب/ دربی کرمان برنده نداشت

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال بانوان در هفته پانزدهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.