صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / تا آخرین لحظه در کنار مردم سیل زده استان خوزستان هستیم

فرمانده نیروی زمینی سپاه:

تا آخرین لحظه در کنار مردم سیل زده استان خوزستان هستیم

فرمانده نیروی زمینی سپاه در پی وقوع سیل در استان خوزستان به همه یگان‌های نیروی زمینی سپاه و هوانیروز در سطح استان دستور داد که نسبت به امداد رسانی و رفع نیازهای سیل زدگان اقدامات لازم را انجام دهند.

نشست خبری محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه

به گزارش کسب و کار نیوز، در پی وقوع سیل در استان خوزستان سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه به تمامی یگان‌های نیروی زمینی سپاه و هوانیروز در استان خوزستان دستور داد تا به نسبت به امداد رسانی و تأمین نیازهای سیل زدگان اقدامات لازم را انجام دهند.

وی گفت: مردم عزیز خوزستان در روزهای اخیر در پی وقوع سیل دچار خسارت‌هایی شدند که لازم است تمامی یگان‌های مستقر نیروی زمینی سپاه و هوانیروز در این استان نسبت به امدادرسانی به مردم و رفع نیازهای سیل زدگان مساعدت لازم را انجام دهند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه ادامه داد: همه یگان‌ها و هوانیروز لازم است در اسرع وقت هر اقدامی در جهت رفع مشکل سیل زدگان را در سطح استان انجام دهند تا شاید بتوان کمی از آلام مردم عزیز و غیور این استان کاست.

پاکپور در پایان خاطرنشان کرد: ما تا آخرین لحظه در کنار مردم سیل زده استان خوزستان هستیم و با همه توان آنچه که در جهت خدمتگزاری لازم باشد را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.