صفحه اصلی / اقتصادی / اقتصاد کلان / ۶ میلیون مشمول سهام عدالت شماره شبا نداده اند
۶ میلیون مشمول سهام عدالت شماره شبا نداده اند

۶ میلیون مشمول سهام عدالت شماره شبا نداده اند

معاون برنامه ریزی، توسعه منابع انسانی و امور پشتیبانی سازمان خصوصی سازی گفت: با وجود آنکه بسیاری از مشمولان سهام عدالت سود سال های 1395 و 1396 را دریافت کرده اند اما 6 میلیون مشمول سهام عدالت هنوز شماره شبای خود را اعلام نکرده اند.

به گزارش کسب و کار نیوز از سازمان خصوصی سازی، «داوود خانی» افزود: مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی کشور بیشترین همکاری با سامانه سهام عدالت را داشته­اند و بیش از ۹۰ درصد آنها شماره شبای خود را در سامانه ثبت کرده اند اما کارکنان دولت و برخی دیگر از اقشار مشمول سهام عدالت کمترین میزان ثبت شبا بانکی داشته­اند.
وی اظهارداشت: در طرح سهام عدالت یکایک افراد خانوار باید به صورت فردی وارد سامانه سهام عدالت شده و اطلاعات شبا بانکی خود را به ثبت برسانند.
خانی افزود: با توجه به محدود بودن مهلت زمانی برای ورود و درج شبا بانکی در سامانه سهام عدالت و از آنجا که ممکن است این افراد از شمول تعلق سهام عدالت خارج گردند، تمامی افراد خانوارهایی که از این سهام برخوردارند هر چه سریعتر و طی بهمن ماه جاری نسبت به اعلام شبا بانکی خود اقدام کنند.
به گزارش کسب و کار نیوز، تا کنون ۲ بار سود مشمولان سهام عدالت واریز شده است در نوبت نخست که پارسال انجام شد، ۳۸ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر سود سهام عدالت خود را به طور کامل دریافت کردند که سود اختصاص یافته به این دسته از مشمولان حدود سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بود.
نوبت دوم واریز سود مشمولان سهام عدالت برای سال مالی ۱۳۹۶ از اول آذرماه امسال شروع شد و مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی ۱۷۵ هزار تومان سود دریافت کردند.
همه مشمولان برای آگاهی از آخرین وضعیت سهام عدالت خود می توانند به سامانه www.samanese.ir مراجعه کنند.
اقتصام**۹۱۳۲**۲۰۲۲

همچنین مطالعه کنید:

بالاترین میزان جذب معتبر سرمایه گذاری خارجی تحقق یافت/رونق اقتصاد با سرمایه گذاری خارجی

شایلی قرائی به گزارش کسب و کار نیوز، خاندوزی با بیان اینکه امیدواریم این روند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.