صفحه اصلی / اقتصادی / صنعت و معدن / دعوتنامه های پیش فروش خودرو با شرایط جدید ابلاغ می شود
دعوتنامه های پیش فروش خودرو با شرایط جدید ابلاغ می شود

معاون وزیر صنعت:

دعوتنامه های پیش فروش خودرو با شرایط جدید ابلاغ می شود

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت:‌ دعوتنامه های پیش فروش ارسال شده از سوی خودروسازان ابطال و با شرایط جدید ابلاغ می شود.

به گزارش کسب و کار نیوز از تارنمای وزارت صنعت، معدن و تجارت، «عباس تابش» امروز (شنبه) در جلسه ویژه رسیدگی به امور مشتریان و خودروهای معوق آنان افزود: خودروسازان به اجرای ماده چهار آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان مکلفند و در پیش فروش عادی باید قیمت مطابق زمان تحویل مندرج در قرارداد محاسبه شود.
تابش که مدیرعامل سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان است، ادامه داد: این قیمت در تاریخ سررسید باید مطابق تارنمای خودروساز باشد و خودروساز موظف است جریمه تاخیر به مشتریان را پرداخت کند.
«بر این اساس خودروهای پیش فروش شده که تاریخ تحویل آنها از اول شهریورماه تا سی ام دی ماه ۱۳۹۷ است شامل افزایش قیمت نمی شود.»
وی تصریح کرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت پیش از این نیز بارها بر اجرای دقیق قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان تاکید داشته و بر این باور است هر گونه تعهدی به مردم باید بدون تفسیر و به طور دقیق و شفاف اجرا شود.
به گزارش کسب و کار نیوز در مورد افزایش قیمت خودرو، به بند دوم مصوبه ستاد تنظیم بازار اشاره کرد و گفت: خودروسازان به تحویل خودروهای پیش فروش شده با تاریخ تحویل اول شهریور ماه تا سی‌ام دی ماه به قیمت قبل مکلفند.

اقتصام*۳۰۶۵*۱۹۶۱*

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۱۲درصدی تولید سیمان با حمایت‌های دولت سیزدهم/ صادرات سیمان به ۲۵ کشور

به گزارش کسب و کار نیوز ، امضای تفاهمنامه همکاری بین وزارت نیرو و صنعت، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.