صفحه اصلی / استان ها / قزوین / باید مقاومت صنایع در برابر محصولات دانش‌بنیان شکسته شود
باید مقاومت صنایع در برابر محصولات دانش‌بنیان شکسته شود

استاندار قزوین:

باید مقاومت صنایع در برابر محصولات دانش‌بنیان شکسته شود

استاندار قزوین گفت: باید تلاش کنیم که مقاومت صنایع در برابر استفاده از محصولات فناور و تکنولوژی‌های روز شکسته شود.

استاندار قزوین

به گزارش کسب و کار نیوز، عبدالمحمد زاهدی در جلسه اقتصاد مقاومتی که صبح امروز در دفتر جلسات استانداری برگزار شد، تصریح کرد: در حال حاضر صاحبان صنایع داخلی نسبت به محصولات دانش‌بنیان مقاومت نشان می‌دهند که باید این مقاومت را بشکنیم.

وی افزود: برای شکستن مقاومت‌ها باید زمینه آشنایی واحدهای تولیدکننده نسبت به این محصولات را فراهم آوریم، بنابراین باید با دستگاه‌های مختلف در این حوزه صحبت کنیم و از طریق پارک فناوری صاحبان این صنایع را به‌صورت خاص دعوت کنیم.
 

شرایط تحریم بهترین زمان برای معرفی محصولات دانش‌بنیان

استاندار قزوین تأکید کرد: محصولات دانش‌بنیان که ناشناخته و جدید هستند باید به سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی معرفی شوند، شرایط تحریم بهترین زمان برای معرفی این محصولات هستند.

وی خاطرنشان کرد: باید لیست محصولات دانش‌بنیان و جدید استان را احصا کرده و برای وزارتخانه‌های نفت و دفاع و سایر سازمان‌ها و دستگاه‌های مرتبط ارسال کرد، شرایط تحریم بهترین فرصت برای معرفی محصولات تولید داخل و فعال‌سازی ظرفیت‌های درون کشور است و در این راستا باید با اتکا به توان داخلی برای دورزدن تحریم‌ها اقدام کرد.

زاهدی یادآور شد: تشکل‌های اتاق بازرگانی، شرکت شهرک‌های صنعتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان می‌توانند فضایی را برای ارتباط بیشتر شرکت‌های تولیدکننده و واحدهای مصرف‌کننده فراهم کنند، همچنین می‌توان با برگزاری یک نمایشگاه در خود پارک علم و فناوری صاحبان صنایع را در سطح استان و کشور دعوت کرده و زمینه آشنایی بیشتر آن‌ها را با محصولات دانش‌بنیان استان فراهم کرد.

استاندار قزوین تصریح: با توجه به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید صداوسیما و رسانه‌های استان به شرکت‌های دانش‌بنیان و محصولات آن‌ها بیشتر پرداخته و زمینه آشنایی مردم و صنایع را با آن‌ها فراهم کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تولید مواد ضدعفونی‌کننده

تولید مواد ضدعفونی‌کننده در آزمایشگاه‌های دانشگاه پیام نور قزوین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, رضا رسولی شربیانی رئیس دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.