صفحه اصلی / استان ها / قزوین / اسکان ۷۰ مسافر در قزوین
اسکان ۷۰ مسافر در قزوین

طی 24 ساعت گذشته انجام شد؛

اسکان ۷۰ مسافر در قزوین

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان قزوین با اعلام امدادرسانی به 228 مسافر گفت: در گردنه قسطین‌لار 70 نفر از مسافران اسکان داده شده‌اند.

برف

به گزارش کسب و کار نیوز، حکمت‌الله هاشمی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی بارش برف در استان، تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر در گردنه‌های آوج، کوهین، قسطین لار و بهرام‌آباد مستقر شدند.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تیم‌های عملیاتی مستقر در محورهای مواصلاتی و پایگاه‌های امداد و نجات، به ۲۲۸ نفر از هم‌وطنان امدادرسانی کرده‌اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان قزوین در خصوص تعداد تیم‌ها و نفرات و تجهیزات مستقر در محورهای مواصلاتی تشریح کرد: در گردنه آوج ۱۲ نفر نجاتگر در قالب جهار تیم با دو دستگاه آمبولانس و دو دستگاه ست نجات و یک تیم سه نفره با خودروی کمک دار به‌عنوان پشتیبان به حالت آماده‌باش کامل، در گردنه کوهین سه تیم با دو دستگاه آمبولانس و یک دستگاه ست نجات و ۹ نفر نجاتگر، در گردنه قسطین‌لار سه تیم سه نفره از نجاتگران با یک دستگاه آمبولانس مستقر و یک تیم دیگر به‌عنوان پشتیبان و در گردنه بهرام‌آباد نیز یک تیم ۳سهنفره واکنش سریع مستقر و آماده انجام خدمات امدادی بودند.

وی عنوان کرد: در گردنه قسطین لار به ۱۷۰ نفر امدادرسانی و ۷۰ نفر نیز اسکان داده شده‌اند؛ همچنین در گردنه آوج به ۱۶ نفر و در گردنه کوهین نیز ۴۲ نفر امدادرسانی شد.

هاشمی خاطرنشان کرد: تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال در چهار حادثه جاده‌ای و یک حادثه شهری چهار نفر را به مراکز درمانی انتقال داده و به سه نفر نیز خدمات درمان سرپایی ارائه کرده‌اند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تولید مواد ضدعفونی‌کننده

تولید مواد ضدعفونی‌کننده در آزمایشگاه‌های دانشگاه پیام نور قزوین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, رضا رسولی شربیانی رئیس دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.