صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / ملت ایران در عرصه مجاهدت و مقاومت از یکدیگر سبقت می‌گیرند
ملت ایران در عرصه مجاهدت و مقاومت از یکدیگر سبقت می‌گیرند

رئیس دانشگاه امام حسین(ع):

ملت ایران در عرصه مجاهدت و مقاومت از یکدیگر سبقت می‌گیرند

رئیس دانشگاه امام حسین(ع) گفت: در 8 سال دفاع مقدس و در این چهل سال پس از پیروزی انقلاب در هر یک از عرصه های مجاهدت و مقاومت، ملت ایران از هم سبقت گرفتند که شاهد این ادعا 24 هزار شهید استان اصفهان هستند.

image.png

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار علی فضلی در مراسم  9 دی اصفهان، اظهار کرد:۹ دی مردم به صحنه آمدند تا بار دیگر ندای برادری و وحدت خود را برای دفاع از دین خدا به دنیا نشان دهند، در تاریخ اسلام آورده شده است که  با رحلت رسول خدا گروهی به نام سقیفه به دنبال این بودند حق امامت و خلافت را از امام علی(ع) و فرزندانشان سلب کنند، شهیده صدر اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) به همراه حسنین به خانه خواص رفتد و از آنها دعوت کردند با حضرت بیعت کنند.

رئیس دانشگاه امام حسین(ع) با اشاره به اینکه هدف از انقلاب و حماسه ۹ دی نابودی فتنه‌گران بوده‌است این سوال را مطرح کرد: مردان و زنان اصفهان، آیا در انقلاب امام(ره) و یا حماسه ۹ دی ماه  در مقابله با فتنه‌ فتنه گران غنیمت تقسیم شد؟

 فضلی تصریح کرد: در ۸ سال دفاع مقدس و در این چهل سال پس از پیروزی انقلاب در هر یک از عرصه های مجاهدت و مقاومت، ملت ایران از هم سبقت گرفتند که شاهد این ادعا ۲۴ هزار شهید این استان هستند.

رئیس دانشگاه امام حسین(ع) در خصوص فتنه ۸۸ گفت: در سال ۸۸ که حضور گسترده مردم در انتخابات مجد و عظمت و شکوه بزرگی را خلق کرد، گروهی فتنه‌گر و عناصر غرب زده که نفوذی های غرب بودند با برنامه‌ریزی و سازماندهی این شکوه را به کام مردم ایران تلخ کردند، چراکه به آرزوهای باطل خود نرسیدند و امام(ره) چه زیبا تفسیر کرده‌اند که قرآن، عترت و مردم سه پایه اصلی انقلاب هستند.

وی ادامه داد: دشمن می‌خواهد بین مردم شکاف ایجاد کند و با این هدف برنامه ریزی کرده‌ است تا در صورت رای نیاوردن فرد مورد نظر بحث اینکه تقلبی صورت گرفت‌است قانون گریزی کنند اما نکته این است که امکان تقلب فقط یک راه دارد و آن این است که با فشار های زیاد رای ها را باطل کنند. 

فضلی با اشاره به سازماندهی‌های انجام شده در فتنه ۸۸تصریح کرد: با سازماندهی هایی که انجام شده بود فتنه گران خود را برای کف خیابان ها آماده کردند و از میدان راه آهن عناصر خود را به خیابان ها آوردند و نماد سبز اموی را با هدف ایجاد شکاف از انقلاب رنگی عاریت گرفتند. 

رئیس دانشگاه امام حسین(ع) اظهار کرد: اگر بر فرض محال تقلبی صورت گرفته بود باید از طریق مراجع قانونی اقدام می‌کردند اما اینان به دنبال این بودند که عده‌ای کشته شوند تا آنها را به پیراهن عثمان بدل کنند و اختلاف افکنی کنند که در این راستا به پایگاه‌های بسیج و حوزه‌های بسیج حمله کردند. 

وی درخصوص حیله های فتنه گران گفت: فتنه گران در شب عاشورای حسینی از مردم سوء استفاده کردند تا به مقدسات و شعائر حسینی توهین کنند اما دورد و سلام خدا بر مردمی که اطاعت امر امام کردند و در تاریخ نهم دی ۸۸ به میدان آمدند و فتنه و فتنه‌گر را خاموش کردند.

سردار فضلی با اشاره به حضور سیل آسای مردم در روز نهم دی ماه خاطر نشان کرد: باحضور سیل آسای مردم در صحنه فتنه‌گران فراری شدند اما نباید از فتنه های دشمن غافل شد؛ چراکه ممکن است دوباره مکر و حیله ای انجام گیرد، در این خصوص پیامبر اکرم فرمودند مردم هرگاه دچار بی غلتی شوند خدا بدترینشان را بر آنها مسلط می‌کند، لذا نهم دی روز بصیرت و میثاق است و نهم دی روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان شد.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.