صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / شکستن ستون فقرات انقلاب، از اهداف دشمنان در جنگ‌نرم

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا عنوان کرد

شکستن ستون فقرات انقلاب، از اهداف دشمنان در جنگ‌نرم

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا، گفت: دشمنان در جنگ‌نرم در تلاش برای درهم شکستن ستون فقرات انقلاب، یعنی مردم هستند.

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار علی شادمانی  در مراسم یادواره شهدای باغ حلی شهرستان سلطانیه، اظهار کرد: در چهل سال انقلاب اسلامی، حوادث بزرگی به دست مردم در کشور خلق شده است که از برخی از آن‌ها می‌توان بنا به تعبیر مقام معظم رهبری از عنوان یوم‌الله استفاده کرد.

وی با بیان اینکه مردم ما همواره برای شهدا ارزش و احترام خاصی قائل هستند، اظهار کرد: ارزش‌گذاری برای شهدا به این خاطر این است که آنان در راه دفاع از وطن ارزش و اعتقادات خود، جان عزیز خویش را فدا کردند.

این مسئول با بیان این که در برهه فعلی که جنگ نظامی تمام شده، جنگ‌نرم علیه کشورمان توسط دشمنان ادامه دارد، افزود: برگزارکنندگان مراسم یادواره شهدا در برهه فعلی مجاهدان جبهه جنگ‌نرم هستند.

شادمانی با اشاره به اینکه دشمنان برای جنگ‌نرم هزینه‌های فراوانی کرده‌اند، ادامه داد: دشمن با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های خود از جمله رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی در تلاش برای خشک کردن چشمه جوشان امام حسین (ع) در کشور است.

وی یادآور شد: دشمنان در تلاش هستند از ملت ایران ملتی بی‌تحرک و بی‌خاصیت بسازند که هرگز به هدف خود نخواهند سید.

این مسئول با بیان اینکه عزت امروز جامعه به برکت خون شهدا به دست آمده است، یادآور شد: شهادت اوج بندگی و هدیه‌ای از سوی خداوند برای افراد لایق است.

وی با اشاره به اینکه جوانانی که الگوی آن‌ها شهدا است، آلوده به جنگ‌نرم دشمنان نمی‌شوند، افزود: شهدا راهی را به جوانان نشان دادند که در برابر جنگ‌نرم دشمنان اسیر نشوند.

شادمانی با بیان اینکه یکی از اهداف انقلاب مبارزه با مستکبران و طاغوت است، یادآور شد: امام راحل با اشاره به سوی شیطان بزرگ، دشمن واقعی را به ما نشان دادند.

وی با اشاره به اینکه ماموریت انقلاب، تربیت انسان‌هایی مانند انسان‌های صدر اسلام است، افزود: امام و رهبری ثابت کردند که علی‌وار زیستن در برهه فعلی دور از دسترس نیست.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا با بیان اینکه همدلی و همراهی مردم با یکدیگر و کار کردن مسئولان در اوایل انقلاب به عنوان یک الگو برای ما در برهه فعلی مطرح است، گفت: هشت سال جنگ تحمیلی نیز الگویی برای همه ما است که نمی‌توان از درس‌های آن به سادگی گذشت.

شادمانی با بیان اینکه کم‌کاران جنگ اقتصادی در برهه فعلی مانند کسانی هستند که در جبهه‌های جنگ مهمات را از همرزمان خود پنهان می‌کردند، افزود: کشور امروز بیش از هر زمان دیگر نیاز به کار جهادی دارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.