صفحه اصلی / استان ها / کرمانشاه / افتتاح بیمارستان موقت ثلاث باباجانی

افتتاح بیمارستان موقت ثلاث باباجانی

بیمارستان موقت ثلاث باباجانی بصورت ویدئو کنفرانس توسط وزیر بهداشت افتتاح شد.

بیمارستان

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر «محمودرضا مرادی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مراسم افتتاح این بیمارستان که امروز(۶ دی)  بصورت ویدئوکنفرانس برگزار شد با بیان این‌که بیمارستان ۳۲ تختخوابی ثلاث باباجانی یک بیمارستان موقت است گفت: این بیمارستان که چیزی کم از بیمارستان‌های معمولی ندارد، قرار است تا راه‌اندازی بیمارستان دائمی شهرستان فعال باشد.

مرادی افزود: شهرستان ثلاث باباجانی ۳۸ هزار نفر جمعیت دارد و متأسفانه فاقد بیمارستان است، بنابراین با توجه به نیاز شهرستان این بیمارستان موقت تا راه‌اندازی بیمارستان دائمی ساخته شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از صرف اعتبار ۴ میلیارد تومانی برای ساخت این بیمارستان خبر داد و افزود: همچنین سه میلیارد تومان برای تجهیز این بیمارستان هزینه شده است.

مرادی تصریح کرد: این بیمارستان شامل بخش‌های بستری زنان و مردان، اورژانس، رادیولوژی، آزمایشگاه و دو تخت اتاق عمل است و یک کیلینیک هم در حال ساخت است که به‌زودی به بیمارستان اضافه می‌شود.

وی از حضور پزشکان متخصص در این بیمارستان خبر داد و گفت: هم‌اکنون متخصص بیهوشی، جراحی عمومی، داخلی، اطفال و عفونی در بیمارستان مستقر هستند.

وزیر بهداشت نیز در مراسم افتتاح این بیمارستان در ارتباط تصویری با تقدیر از دست‌اندرکاران ساخت این بیمارستان موقت، ابراز امیدواری کرد هرچه سریع‌تر بیمارستان دائمی شهرستان ساخته شود.

هاشمی تصریح کرد: ظاهراً بیمارستان اصلی شهرستان مشکلات حقوقی و پیمانکار دارد که باید برطرف شود و از همه بابت راه‌اندازی این بیمارستان موقت تقدیر می‌کنم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

بهره‌برداری از ۱۳۶۱ طرح اشتغال‌زایی و ۱۰ مدرسه سیار برکت در کرمانشاه

امیرحسین مدنی در سفر خود به کرمانشاه علاوه بر افتتاح ۱۳۶۱ طرح اشتغال‌زایی در مناطق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.