صفحه اصلی / استان ها / لرستان / اختصاص ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای سد کمندان

اختصاص ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای سد کمندان

نماینده مردم دورود و ازنا از اختصاص 60 میلیارد تومان برای سد کمندان خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز، «مجید کیانپور» در جلسه شورای برنامه‎ریزی استان در شهرستان ازنا، اظهار کرد: شهرستان ازنا ۵ پروژه کلیدی دارد که ضرورت دارد پیگیری بیشتری صورت گیرد.

وی تصریح کرد: به سرانجام رسیدن این پروژه‎ها از مطالبات مردم شهرستان ازنا بوده که یکی از آنها جاده ازنا- شازند است که سرعت عمل این پروژه می‎تواند بیشتر باشد.

نماینده مردم دورود و ازنا خاطرنشان کرد: ۲۵ میلیارد تومان دکتر نوبخت از بند ۵ تبصره “ه” برای این جاده دستور دادند ولی به شرط اینکه پیمانکار طلب داشته باشد ولی در مجموع پیمانکاران ۲ میلیارد طلب ندارد.

کیانپور با بیان اینکه ۱۱ کیلومتر آن آماده است، افزود: ولی به دلایلی مشکل گاردیل و نیوجرسی آن حل نمی‎شود که هرچه سریع‎تر باید تعیین تکلیف شود.

وی با اشاره به تصفیه خانه آب شهرستان ازنا، ادامه داد: این تصفیه خانه آماده افتتاح و بهره‎برداری است و نزدیک به ۳۳ میلیارد پول دارد کمک کنیم این پروژه به نتیجه برسد تا در سفر وزیر نیرو به استان لرستان افتتاح شود.

نماینده مردم دورود و ازنا با اشاره به سد کمندان، بیان کرد: پیشرفت کار این سد خوب است و درخواست ۶۰ میلیارد از دکتر نوبخت داشتیم که با آن موافقت شده است.

کیانپور اضافه کرد: در حال حاضر سدکمندان مشکل اعتباری ندارد اگر این طور پیش برود برای تیرماه سال آینده  آماده آبگیری است.

وی به بیمارستان امام علی(ع) ازنا اشاره کرد و افزود: بخش‎های آن مجزا نیستند و کاربرد بیمارستان را به طور کامل برای ما ندارد.

نماینده مردم دورود و ازنا تصریح کرد: اورژانس بیمارستان با بهترین تجهیزات با کمبود پزشک روبرو است که باید تلاش کرد این بیمارستان کاربرد لازم را پیدا کند.

کیانپور با بیان اینکه برای فولاد ازنا اهتمام تلاش بیشتری صورت گیرد، خاطرنشان کرد: هرچه زودتر تسهیلات آن پرداخت شود که در صورت انجام شدن ۱۵ درصد باقی مانده تا پایان سال آینده قابلیت بهره‎برداری را دارد.

وی با بیان اینکه سیمان سفید زاگرس نیز به سرانجام خوبی رسیده است، افزود: شهرستان ازنا در ۱۰ سال آینده یکی از شهرستان‎های صنعتی استان خواهد بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان به مناسبت هفته جوان در لرستان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سید علی کریمی جوانان را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.