صفحه اصلی / استان ها / لرستان / راه‌اندازی ۲۲ واحد صنعتی راکد و غیرفعال لرستان
راه‌اندازی ۲۲ واحد صنعتی راکد و غیرفعال لرستان

راه‌اندازی ۲۲ واحد صنعتی راکد و غیرفعال لرستان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از راه‌اندازی مجدد 22 واحد صنعتی راکد و غیرفعال شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

آونگان- صنعت

به گزارش کسب و کار نیوز، «بختیار رازانی» در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای سال ۹۷ تاکنون ۲۲ واحد تولیدی بهره‌بردار راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی راه‌اندازی مجدد شده‌اند که عمدتاً با تغییر در خطوط تولید، تولید محصول جدید یا تغییر در کادر مدیریتی موفق به بازگشت مجدد به چرخه تولیدشده‌اند.

 وی خاطرنشان  کرد: این واحدها با سرمایه‌گذاری بالغ‌بر ۱۷۰ میلیارد ریال و اشتغال حدود ۳۶۰ نفر به‌طور مستقیم در شهرک‌های صنعتی در ۹ ماهه امسال مجدداً به چرخه تولید بازگشتند.

این مسئول گفت: این واحدها عمدتاً در حوزه صنایع غذایی، شیمیایی، فلزی و کانی غیرفلزی تولید مجدد خود را در سال ۹۷ آغاز کردند.

رازانی تصریح کرد: علاوه‌بر این واحدها ۴ واحد احداثی جدید نیز با سرمایه‌گذاری ۷۵ میلیارد ریال و اشتغال ۵۰ نفر در حوزه صنایع شیمیایی، غذایی و فلزی در ۹ ماهه امسال به بهره‌برداری رسیدند.

وی ابراز امیدواری کرد که این شرکت مصمم است تا پایان امسال شمار دیگری از واحدهای صنعتی که در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به‌علل مختلف غیرفعال شده‌اند را راه‌اندازی مجدد کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان به مناسبت هفته جوان در لرستان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سید علی کریمی جوانان را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.