صفحه اصلی / استان ها / لرستان / ‌آرامش نسبی در بازار حاکم است
‌آرامش نسبی در بازار حاکم است

رئیس کل دادگستری لرستان:

‌آرامش نسبی در بازار حاکم است

رئیس کل دادگستری لرستان می‌گوید: در مجموع عملکرد دستگاه‌های نظارتی دولت بعد از شروع تحریم‌ها قابل قبول بوده است.

بازار

به گزارش کسب و کار نیوز، جعفر بدری در جلسه ستاد تنظیم بازار استان اظهار کرد: آمریکایی‌ها می‌گویند سخت‌ترین تحریم‌هایی که سابقه نداشته را علیه ایران وضع کرده‌اند اما ما این شرایط را سپری کردیم و هر کشوری جای ایران بود از پا درمی‌آمد و الان هم آرامش نسبی در بازار حاکم است.

بدری با بیان اینکه اجاره‌بهای مسکن از سوی دستگاه‌های نظارتی قابل قیمت‌گذاری نیست، اضافه کرد: مردم در بخش مسکن سرمایه‌گذاری کرده‌اند و شرایط به گونه‌ای است که هر کسی بگوید می‌تواند قیمت زمین و مسکن را کنترل کند شاید اغراق کند.

رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به انتقادات نماینده ولی فقیه در استان، تصریح کرد: حدود ۸۰ درصد در استان قشر متوسط محسوب می‌شوند که تنظیم بازار بر اساس همین قشر انجام می‌شود اما نیاز است که دستگاه‌های نظارتی و حمایتی نیز قشر ضعیف را کمک کنند.

وی با بیان اینکه باید اجازه دهیم بخش خصوصی فعالیت کند، اضافه کرد: با چند تولیدکننده صحبت کرده‌ام که از فروش تولیدات راضی بوده و همین باعث شئه که تعداد نیروها را افزایش دهند.

بدری تاکید کرد: باید دستگاه‌های نظارتی تبلیغات وسیع داشته باشند و به‌صورت میدانی بروند و مشکلات را حل کنند و امکان ارتباط با مردم نیز بیشتر باشد.

رئیس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه قشر کاسب سالم‌ترین قشر جامعه هستند، بیان کرد: ارزان‌ترین محصولات کشاورزی در ایران وجود دارد و باید طوری برنامه‌ریزی شود که به تولیدکننده و کشاورز فشار نیاید.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان به مناسبت هفته جوان در لرستان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سید علی کریمی جوانان را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.