صفحه اصلی / استان ها / خوزستان / مصدومیت ۲ دانش‌آموز رامهرمزی در حادثه ریزش سقف مدرسه
مصدومیت ۲ دانش‌آموز رامهرمزی در حادثه ریزش سقف مدرسه

مصدومیت ۲ دانش‌آموز رامهرمزی در حادثه ریزش سقف مدرسه

مدیر آموزش و پرورش رامهرمز از مصدومیت دو دانش‌آموز رامهرمزی در حادثه ریزش سقف مدرسه خبر داد.

ریزش سقف

امید حسین‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: روز یک‌شنبه (۱۸ آذرماه) تکه‌ای از سقف به ضخامت ۲۵ سانتی‌متر و با مساحتی حدود ۲ متر مربع در مدرسه دخترانه اسدآبادی در مرکز شهر رامهرمز فرو ریخت.

وی با اشاره به اینکه نوبت عصر این مدرسه مختص دانش‌آموزان پیش دبستانی است، افزود: این حادثه حوالی ساعت ۱۵:۳۰ رخ داد و دو دانش‌آموز پیش دبستانی آسیب سطحی دیدند. این دو دانش‌آموز به بیمارستان منتقل شدند و البته اکنون از بیمارستان مرخص شده‌اند.

مدرسه اسدآبادی مربوط به دهه ۴۰ است

مدیر آموزش و پرورش رامهرمز تصریح کرد: مدرسه اسدآبادی مربوط به دهه ۴۰ است. تعداد زیادی مدرسه مشابه این در شهر رامهرمز وجود دارد. هفته گذشته نیز یکی از مدارس روستایی را به دلیل ریزش سقف سرویس بهداشتی تخلیه کردیم.

۳۸ تا ۴۰ درصد مدارس رامهرمز خطرساز هستند

حسین‌زاده افزود: طبق اطلاعاتی که از سازمان نوسازی مدارس گرفته‌ایم، ۳۸ تا ۴۰ درصد مدارس رامهرمز مخروبه و خطرساز هستند. این مدارس در شهر پراکنده هستند و در سطح شهر حدود ۱۰ مدرسه و بقیه نیز در مناطق روستایی هستند.

ساخت چند مدرسه جدید در رامهرمز

وی گفت: البته کمک‌هایی نیز در این زمینه به ما شده است. استاندار موضوع برچیده شدن مدارس کانکسی را خیلی خوب پیگیری کردند. در سال جاری ساخت چهار مدرسه روستایی با اعتبار حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان که توسط شرکت نفت تامین می‌شود را در رامهرمز کلنگ‌زنی کردیم. پنج مدرسه دیگر نیز با اعتبار ۳٫۲ میلیارد تومان در رامهرمز ایجاد خواهند شد.

به گزارش کسب و کار نیوز، مدرسه اسدآبادی در نوبت صبح مختص دانش‌آموزان مقطع ابتدایی است و نوبت عصر این مدرسه به مقطع پیش‌دبستانی اختصاص دارد. در حال حاضر با هماهنگی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان مقطع پیش‌دبستانی در این مدرسه به مدت ۱۰ روز تعطیل شد تا کار مرمت و بازسازی سقف کلاس‌ها انجام شود.

انتهای پیام

*عکس تزیینی است

همچنین مطالعه کنید:

آموزش مجازی

رتبه اول آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی اهواز میان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, دکتر کاوه اسلامی اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.