صفحه اصلی / استان ها / خوزستان / کشت‌های پرمصرف نظیر شلتوک در تابستان ۱۴۰۱ ممنوع است
کشت‌های پرمصرف نظیر شلتوک در تابستان ۱۴۰۱ ممنوع است

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری کرخه:

کشت‌های پرمصرف نظیر شلتوک در تابستان ۱۴۰۱ ممنوع است

ایسنا مدیر عامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری کرخه و شاوور از اطلاع رسانی‌های مکرر در خصوص ممنوعیت کشت‌های تابستانه ۱۴۰۱ در شبکه‌های آبیاری تحت پوشش این شرکت خبر داد.


مسعود صادقی گفت: حسب اطلاع واصله، عده‌ای با اعلام این خبر کذب که “به کانال سلمان، جهت کشت شلتوک تخصیص آب واگذار شده است “کشاورزان محترم آن محدوده را به انعقاد قرارداد تامین آب زراعی ترغیب می کنند.

وی با بیان این مطلب که از اواخر سال ۱۴۰۰ با توجه به کمبود شدید منابع آبی و بر اساس تصمیمات استانداری و اعلام سازمان آب و برق خوزستان، ممنوعیت کشت‌های تابستانه در شبکه‌های تحت پوشش این شرکت به طور مکرر اطلاع رسانی‌ شده است، افزود: بدین وسیله ضمن تکذیب خبر جعلی تامین آب کانال سلمان در تابستانه ۱۴۰۱ پیرو نامه صادره از سوی مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان، مورخ سوم اسفند ماه ۱۴۰۰ اعلام می‌گردد امکان تامین آب کشت‌های تابستانه نظیر شلتوک و… در اراضی تحت پوشش کانال سلمان وجود ندارد .

مدیر عامل شرکت آبیاری کرخه و شاوور بیان کرد: در صورت انعقاد قرارداد تامین آب با اشخاص، این شرکت هیچگونه مسئولیتی به لحاظ تامین آب کشت‌ تابستانه نخواهد داشت.

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان آب و برق خوزستان، در راستای تکذیب خبر جعلی تامین آب تابستانه کانال سلمان، علاوه بر اطلاع رسانی از طریق ارسال پیامک به کلیه‌ مشترکین و کشاورزان محترم منطقه، از طریق نصب بنر در حوزه کرخه جنوبی نیز اطلاع رسانی لازم صورت پذیرفته است.

همچنین مطالعه کنید:

چغندر

بیش از ۱۶۰ هزار تن چغندر در دزفول برداشت می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, احمد زارعی در خصوص کشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.