صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / ضرورت توسعه فرهنگ کارآفرینی
ضرورت توسعه فرهنگ کارآفرینی

در دومین همایش کارآفرینی در دانشگاه شریف صورت گرفت

ضرورت توسعه فرهنگ کارآفرینی

دومین همایش ملی کارآفرینی با هدف توسعه فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه صنعتی شریف فعالیت خود را آغاز کرد.

توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی در بین دانشجویان، توانمندسازی و ارتقاء مهارت و توجه به بخش خصوصی از اهداف دومین همایش ملی کارآفرینی در دانشگاه صنعتی شریف است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از صدا و سیما، در همایش امسال ۸ موضوع فرصت و تهدید‌های فردی در عرصه کارآفرینی، فرصت و تهدید‌های عمومی در عرصه کارآفرینی، فرصت و تهدید‌های فرهنگی و اجتماعی، راهکار‌های تقویت و توسعه کارآفرینی، روش‌های تأمین مالی، رسانه‌ها و آموزش عالی و دانشگاه کارآفرین، اهداف و مأموریت از جمله موضوع‌های دومین همایش ملی کارآفرینی است.

در همایش امسال در مجموع ۸۸ مقاله به دبیرخانه ارسال و پس از بررسی ۵۳ مقاله برگزیده شد که ۲۶ مقاله بصورت شفاهی و ۲۵ مقاله بصورت پوستر ارائه شده است.

در ادامه مجید دهبدی فر رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف گفت: موضوع این دوره از همایش، دانشگاه کارآفرین است و دانشگاه صنعتی شریف یک سابقه ۲۰ ساله در زمینه کارآفرینی و توسعه شرکت‌های دانش بنیان و مراکز رشد دارد.

وی با طرح دو سؤال از پژوهشگران خواست برای رسیدن به دانشگاه کارآفرین کمک کنند و افزود: بحث خدمات تجاری و استفاده از بخش خصوصی در عرصه کارآفرینی از جمله سؤالاتی است که امیدوارم با کمک پژوهشگران بتوانیم پاسخی مناسب برای حل مشکلات شرکت‌های دانش بنیان ارائه کنیم.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.