صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / تاکید بر رفع مشکلات صنعت‌گران شهرک صنعتی شمس‌آباد
تاکید بر رفع مشکلات صنعت‌گران شهرک صنعتی شمس‌آباد

رییس دادگستری تهران مطرح کرد

تاکید بر رفع مشکلات صنعت‌گران شهرک صنعتی شمس‌آباد

رییس کل دادگستری استان تهران درخواست کرد که برای رفع مشکلات مطروحه در شهرک صنعتی شمس‌آباد با توجه به مقدورات قانونی تلاش های جدی صورت گیرد.

غلامحسین اسماعیلی

به گزارش کسب و کار نیوز، غلامحسین اسماعیلی در نشست استانی اقتصاد مقاومتی گزارشی از بازدید اخیر خود و تنی چند از معاونین، از شهرک صنعتی شمس آباد بویژه نتایج حاصل از نشست صمیمی با مدیران واحدهای مختلف به جمع حاضر ارائه نمود و مقرر گردید در حد مقدورات قانونی برای رفع مشکلات مطروحه در این شهرک، تلاش های جدی صورت گیرد.

وی در ادامه سخنان خود به لزوم صرفه جوئی در هزینه های جاری تاکید و اظهار کرد: در این زمینه آیین نامه های مربوطه ابلاغ شده و لذا لازم است در خصوص خرید تجهیزات اداری در بعد درون سازمانی با اولویت کالای ایرانی و در بعد برون سازمانی نیز با حمایت از تولید و شکوفا نمودن صنعت در اشکال مختلف آن با محوریت سیاست های اقتصاد مقاومتی، گام های موثری برداشته شود.

در ادامه جلسه، نجفی معاون اول دادستان تهران و صادق پور ، مدیر کل بازرسی استان به ارائه گزارشی از پرونده های مهم اقتصادی و نیز پیگیری مصوبات نشست قبل پرداختند و حسب مورد مباحث کارشناسی نیز مطرح گردید.

در پایان تعدادی از حاضرین در جلسه نقطه نظرات خود را پیرامون مسائل مطروحه بیان نمودند.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.