صفحه اصلی / استان ها / لرستان / راه نجات پلدختر از سیلاب!
راه نجات پلدختر از سیلاب!

راه نجات پلدختر از سیلاب!

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد بند و سدهای خاکی و یا طرح‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری راه نجات این شهرستان از سیلاب است.

سیلاب

سید حمیدرضا کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: پلدختر در منطقه کوهستانی واقع شده و بارندگی‌های زیادی دارد و در سیلاب اخیر به مدت سه ساعت ۱۲۱ میلی‌متر بارش داشته‌ایم.

وی ادامه داد: راه نجات پلدختر از این وضعیت، ایجاد بند و سدهای خاکی و یا طرح‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری است.

کاظمی اضافه کرد: با توجه به خسارت‌های سیلاب که به شهرستان پلدختر وارد شده، دستگاه‌های ذیربط نباید به کارهای اورژانسی بسنده کنند و باید تا پایان کار همراه مردم باشند و کمک کنند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه مردم این منطقه از لحاظ مالی ضعیف هستند و این خسارات سیلاب هم شرایط‌شان را سخت‌تر کرده، افزود: دستگاه‌ها بحث زیرساخت‌ها و توجه به مردم را جدی پیگیری کنند، به ویژه مردم که حقوق آنان حق‌الناس است و حمایت و توجه ویژه‌ای را می‌طلبد.

وی به مسکن مهر پلدختر اشاره کرد و افزود: اینکه دائم بگوییم جانمایی این سایت نامناسب است دردی را دوا نمی‌کند و باید به فکر چاره باشیم. الان در بالای منطقه مسکن مهر پلدختر پروژه یک سد خاکی در حال اجرا بوده و فعال است که باید سریع‌تر تکمیل شود.

کاظمی بیان کرد: انتظار داریم اعتبار خوبی به این پروژه تخصیص یابد تا در اسرع وقت و برای مقابله با رخ دادن مشکلات، افتتاح شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان به مناسبت هفته جوان در لرستان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سید علی کریمی جوانان را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.