صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / دولتمردان برای رفع مشکلات جامعه تفکر بسیجی را به‌کار گیرند

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران:

دولتمردان برای رفع مشکلات جامعه تفکر بسیجی را به‌کار گیرند

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران گفت: دولتمردان و مسئولان برای رفع مشکلات جامعه باید دستورات و تفکرات بسیجی را به‌کار گیرند چرا که با تفکر بسیجی مشکلات جامعه مرتفع خواهد شد.

یادمان لشکر 27 و سردار کوثری

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار اسماعیل کوثری در تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان اسدآباد به مناسبت ۵ آذر روز بسیج مستضعفین، اظهار کرد: از خود گذشتگی و توجه به منافع ملی موجب موفقیت و مرتفع شدن مشکلات خواهد شد و به طور قطع توجه به منافع شخصی نمی‌تواند راهگشا باشد.

وی تصریح کرد: همواره در برابر تهدیدها، فشارها، تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان ۲ عامل مهم رهبری بی‌بدیل و حضور مردم با تفکر بسیجی و جهادی و انقلابی موجب موفقیت کشور ایران اسلامی در جهان بوده است.

کوثری با تأکید بر اینکه مسئولان نیز باید تفکرات بسیجی و توجه به منافع ملی و پیروی از رهبری را همواره دنبال کنند، افزود: دشمنان بدانند تا آخرین قطره خون ایستاده‌ایم تا پرچم برافراشته شده اسلام ناب محمدی را که از دست امام راحل به مقام معظم رهبری سپرده شده، به دست امام زمان(عج) سپرده شود.

وی تشکیل بسیج مستضعفین در قالب ارتش ۲۰ میلیونی به فرمان امام راحل را از نهادهای مردمی به تمام معنا دانست و گفت: این نهاد در تمام دنیا از جهت مردمی و اعتقادی بودن بی‌نظیر بوده و با کمترین امکانات آنچنان رشد و نمو کرد که موجب شگفتی سیاستمداران دنیا شده است.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران با بیان اینکه امام راحل ارزش ارتش ۲۰ میلیونی برخاسته از توده عمومی مردم را می‌دانست که فرمان تشکیل آن را صادر کرد، یاد آورشد: بسیج به مرور زمان آنچنان درخشید که در ۸ سال دفاع مقدس با حضور داوطلبانه در جبهه‌های حق علیه باطل با کمترین امکانات و بیشترین خلاقیت‌ها و مدیریت در صحنه و انگیزه بالا حماسه‌های بسیاری را خلق کرد.

وی با اشاره به اینکه در دفاع مقدس اگر بسیج نبود نیروی مطلق به وجود نمی‌آمد، تصریح کرد: بسیج آنچنان توسعه یافت که سردار شهید حاج حسین همدانی در زمان اشغال سوریه توسط  دشمنان، در این کشور بسیج تشکیل داد و از سقوط سوریه جلوگیری کرد و در بحث «حشد الشعبی» عراق، مقام معظم رهبری با صدور پیام به آیت‌الله سیستانی از وی خواست تا توسط توده مردمی و جوانان عراقی حشد الشعبی و بسیج مردمی تشکیل شود و جلوی داعشیان را بگیرند و امروز آثار با برکت بسیج مستضعفین الگوی ملت‌های جهان شده است.

وی با بیان اینکه دشمنان از نیروهای بسیجی و شهید حججی‌ها وحشت دارند، خاطرنشان کرد: بسیجی به مسائل روز آگاهی و آشنایی دارد و آگاهی بسیجی به مسائل و مطالب روز موجب آن بوده که دشمنان و استکبار هر نوع سلاح و تجهیزاتی را که به‌کار می‌گیرند، به در بسته بخوردند چرا که بسیج روبروی آنان ایستاده است.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه بسیجی مصمم یک لحظه از عمر خود را هدر نمی‌دهد، گفت: بسبجیان اگر بعد از دفاع مقدس نیز موفق بوده‌اند ازخودگذشتگی، فداکاری و ایثار از مهمترین دلایل آن بوده و باید همواره آنان را در کسب علم و سازندگی الگو قرار داد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.