صفحه اصلی / استان ها / خراسان جنوبی / ۵۰۰ روستای خراسان جنوبی با تانکر آبرسانی می‌شود
۵۰۰ روستای خراسان جنوبی با تانکر آبرسانی می‌شود

۵۰۰ روستای خراسان جنوبی با تانکر آبرسانی می‌شود

​سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: حدود 500 روستای خراسان جنوبی با تانکر آبرسانی می‌شود و این امر نشان از مشکلات عدیده استان دارد و ماندگاری جمعیت و خالی نشدن روستاهای مرزی یکی از دغدغه‌های ما در بحث امنیت است.

آبرسانی با تانکر

به گزارش کسب و کار نیوز، محمدرضا حسنی مقدم، امروز ۳ آذر در همایش شکوه هجرت و تقدیر از جهادگران استان اظهار کرد: تاکنون مسئولیت سازی شاید کمتر در حوزه‌های مختلف انجام شده است.

وی ادامه داد: امروز بسیج سازندگی همه را وارد عرصه جهاد کرده و این را به نحو شایسته‌ای به منصه ظهور گذاشته و روستاییان را پای کار آورده است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی افزود: این امر که مردم در روستاها و مناطق مرزی را در عرصه‌های مختلف عمرانی وارد کار جهادی کنیم ارزشمند است.

حسنی مقدم تصریح کرد: بسیاری از دستگاه‌های دولتی نیز در کارهای بسیج سازندگی باید احساس مسئولیت کنند و سهم دستگاه‌های دولتی در این قسمت باید زیاد باشد.

وی ادامه داد: حدود ۵۰۰ روستای خراسان جنوبی با تانکر آبرسانی می‌شود و این امر نشان از مشکلات عدیده استان دارد و ماندگاری جمعیت و خالی نشدن روستاهای مرزی یکی از دغدغه‌های ما در بحث امنیت است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه باید مردم را برای جهاد اقتصادی و کار اقتصادی آماده کنیم، خاطرنشان کرد: تاکنون اقدامات خوبی در روستاها انجام شده که باید این کارهای جهادی در روستاها ادامه داشته باشد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پلمب نانوایی

پلمب نانوایی متخلف در قاین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سرهنگ محمود زال بیکی گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.