صفحه اصلی / استان ها / خوزستان / جهاد دانشگاهی روی نیازهای صنعت نفت کشور تمرکز کند
جهاد دانشگاهی روی نیازهای صنعت نفت کشور تمرکز کند

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران:

جهاد دانشگاهی روی نیازهای صنعت نفت کشور تمرکز کند

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به علمکرد جهاد دانشگاهی در بحث ساخت داخل قطعات و تجهیزات صنعت نفت گفت: این مجموعه باید دانش خود را روی نیازهای صنعت نفت کشور متمرکز کند و در این راستا گام بردارد.

حفاری

سید عبدالله موسی در حاشیه نمایشگاه صنعت نفت و حفاری خوزستان در گفت‌وگو با ایسنا، عنوان کرد: وظیفه شرکت ملی حفاری ایران این است که همه شرکت‌های دانش بنیان و سازندگان داخلی را ارتقا دهد و به آنها کمک کنیم تا رشد کنند.

وی افزود: اگر می‌خواهیم صنعت نفت و گاز کشور را به همه موادی که مورد نیاز آن است، مجهز کنیم و در راستای ساخت داخل گام برداریم، باید از توانمندی داخل حمایت کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با اشاره اقدامات انجام گرفته توسط جهاد دانشگاهی خوزستان در بحث ساخت داخل قطعات صنعت نفت تصریح کرد: از نام این مجموعه مشخص است که منبع علم و دانش هستند و اقدامات بسیار خوبی در این حوزه انجام داده‌اند.

موسوی ادامه داد: این مجموعه باید دانش خود را روی نیازهای صنعت نفت کشور متمرکز کند و در این راستا گام بردارد. جهاد دانشگاهی باید منابع اصلی مورد نیاز صنعت نفت و حفاری را شناسایی کند و در آن حوزه‌ها اقدامات اساسی انجام دهد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: این مجموعه باید با سازندگان قطعات و تجهیزات ارتباط برقرار کرده و گروه‌های تخصصی ایجاد کند تا بتواند طرح‌های مورد نیاز صنعت نفت و حفاری را در قالب ساخت داخل اجرایی کند.

موسوی خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی می‌تواند با به کارگیری ظرفیت جامعه دانشگاهی خود کالای مورد نیاز صنعت نفت را ساخت داخل کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آموزش مجازی

رتبه اول آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی اهواز میان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, دکتر کاوه اسلامی اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.