صفحه اصلی / استان ها / اتاق فکرهای مجازی در شرایط کرونایی
اتاق فکرهای مجازی در شرایط کرونایی
اتاق فکرهای مجازی در شرایط کرونایی

مدیرکل امور بانوان استانداری خراسان جنوبی خبر داد:

اتاق فکرهای مجازی در شرایط کرونایی

کسب و کار نیوز: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی از برگزاری اتاق فکرهای این حوزه به صورت مجازی خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  نفیسه نخعی، امروز چهارشنبه ۱ مرداد به خبرنگاران رسانه‌های گروهی گفت: دفتر امور بانوان و خانواده استان به منظور ارتقاء مطالعات فکری و بهینه سازی برنامه‌ریزی آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی، برگزاری اتاق فکرهای مرتبط را در برنامه دارد.

وی با تأکید بر اینکه این اتاق فکرها در شرایط کرونایی به صورت مجازی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری اتاق فکر، استفاده از ظرفیت متخصصان و کارشناسان توانمند استان در زمینه‌های مختلف است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: این تبادل اندیشه‌ها در غنابخشی به برنامه‌ها بسیار مؤثر است و بالطبع نتیجه بهتری به همراه دارد.

نخعی تصریح کرد: برای برگزاری اتاق فکرهای مجازی، موضوعاتی در راستای نیاز استان تعیین شده که اطلاع‌رسانی نیز شده است.

وی ادامه داد: نیازسنجی طرح‌های پژوهشی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، ارتقاء وضعیت حقوق کودکان، ارتقاء و توسعه مشارکت اقتصادی، کارآفرینی و اشتغال زنان و همچنین ارتقاء و بهبود وضعیت سلامت روانی، جسمی و نشاط زنان و خانواده و نیز توسعه و تعمیق باورهای دینی و فرهنگی جامعه از موضوعات تعیین شده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی یادآور شد: اندیشمندان جامعه علمی، فرهیختگان، نخبگان و جامعه هدف می‌توانند نظرات خود را در مورد موضوع مشخص شده در سایت دفتر به آدرس www.sk-banovan.ir درج کنند.

نخعی ادامه داد: پیشنهاداتی که در بازه زمانی بیستم تا پایان هر ماه به این صفحه منتقل شوند، پس از بررسی و پایش توسط دبیران اتاق فکر، نظرات برتر برای طرح در گروه کاری زنان و خانواده و سایر کارگروه های مربوطه ارائه می‌شود.

وی بیان کرد: هدف از این جمع‌آوری پیشنهادات و استفاده از نظرات نخبگان جامعه بهبود وضعیت زنان و تحکیم بنیان خانواده در استان است.

نخعی در مورد تخصص و حوزه فعالیتی دبیران اتاق فکر امور بانوان و خانواده استانداری، گفت: دکتر لیلا طالب زاده؛ عضو هیئت علمی دانشگاه بیرجند، دکتر عاطفه آجری آیسک؛ عضو هیئت علمی دانشگاه بیرجند، دکتر میترا مودی؛ عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و دکتر مجتبی ابراهیمی؛ مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی، دبیران اتاق فکر دفتر امور بانوان و خانواده استانداری هستند.

وی ادامه داد: نیازسنجی طرح‌های پژوهشی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، ارتقاء وضعیت حقوق کودکان، ارتقاء وضعیت و بهبود سلامت روانی، جسمی و نشاط زنان و خانواده استان و همچنین ارتقاء و توسعه مشارکت اقتصادی، کارآفرینی و اشتغال زنان، چهار عنوان برگزیده برای اتاق فکرهای مجازی دفتر امور بانوان است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی یادآور شد: هر چه سطح مشارکت فعالان اجتماعی و صاحبنظران در ارائه ایده‌ها و پیشنهادات مرتبط بیشتر باشد، قطع به یقین بازدهی کار و نتیجه حاصله بهتر خواهد بود.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.