صفحه اصلی / استان ها / تامین کالاهای اساسی خراسان جنوبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حمل و نقل
تامین کالاهای اساسی خراسان جنوبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حمل و نقل

تامین کالاهای اساسی خراسان جنوبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حمل و نقل

کسب و کار نیوز: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: با همت بخش حمل و نقل عمومی کالا و به خصوص رانندگان استان بالغ بر 23 هزارتن گندم مورد نیاز استان از بنادر به انبارهای سطح استان حمل شده و حمل کالاها به صورت شبانه‌روزی انجام می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, اسداله جلال‌زاده، چهارشنبه شب ۲۷ فروردین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به ضرورت حمل کالا های اساسی از بنادر کشور، بخش حمل و نقل استان و بالاخص رانندگان جاده‌ای به دنبال برگزاری جلسات هماهنگی با شرکت‌ها و انجمن‌های صنفی ذیربط از اولین روز طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در عرصه حضور داشته‌اند.

وی افزود: با همت بخش حمل و نقل عمومی کالا و به خصوص رانندگان استان بالغ بر ۲۳ هزارتن گندم مورد نیاز استان از بنادر به انبارهای سطح استان حمل شده و حمل کالاها به صورت شبانه‌روزی انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی یادآور شد: ظرف روزهای گذشته بالغ بر ۱۱۰۰ دستگاه کامیون برای حمل گندم به بنادر جنوبی کشور اعزام شده و پیگیری‌های مستمر توسط دست‌اندرکاران بخش حمل و نقل استان برای تامین و اعزام ناوگان ادامه دارد.

همچنین مطالعه کنید:

یک میلیارد دلار صادرات از نمایشگاه اکسپو ایران

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت ایران  امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.