صفحه اصلی / استان ها / خوزستان / درخواست شهردار اهواز از سپاه جهت تمدید مدت خدمت
درخواست شهردار اهواز از سپاه جهت تمدید مدت خدمت

عضو شورای شهر اهواز خبر داد:

درخواست شهردار اهواز از سپاه جهت تمدید مدت خدمت

عضو شورای شهر اهواز با اشاره به پیگیری وضعیت بازنشستگی شهردار اهواز گفت: تا زمانی که وضعیت آقای کتانباف شهردار فعلی اهواز، مشخص نشود، نمی‌توانیم درخصوص گزینه‌های شورا برای شهرداری اهواز صحبت کنیم.

شهرداری اهواز

مازیار جهانبخشی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به لغو جلسه انتخاب سرپرست شهرداری اهواز که قرار بود امروز برگزار شود، اظهار کرد: چند نفر از اعضای شورا خواستار لغو جلسه امروز شدند تا نسبت به تعیین تکلیف بازنشستگی شهردار اهواز از سپاه پاسداران پیگیر شوند.

وی افزود: به دلیل شک و شبه‌ای که درخصوص بازنشستگی شهردار وجود داشت، جلسه امروز شورا لغو شد.

عضو شورای شهر اهواز گفت: شهردار اهواز نیز عنوان کرده است که بازنشسته نیست و می‌خواهد از سپاه پاسداران تمدید مدت خدمت درخواست کند. درصورتی که وی تمدید مدت دریافت نکند، روز دوشنبه هفته جاری (۵ آذرماه) جلسه انتخاب سرپرست شهردار اهواز در شورا برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: تا زمانی که وضعیت آقای کتانباف شهردار فعلی اهواز، مشخص نشود، نمی‌توانیم درخصوص گزینه‌های شورا برای شهرداری اهواز صحبت کنیم.

شهردار اهواز: تا زمانی که تشخیص داده شود در شهرداری اهواز می‌مانم

شهردار اهواز در خصوص رفتن یا ماندن از شهرداری و وضعیت بازنشستگی‌اش گفت: تا زمانی که تشخیص داده شود در شهرداری اهواز خواهم ماند.

منصور کتانباف در گفت‌وگو با ایسنا، درخصوص نامه وزارت کشور مبنی بر بازنشسته بودن وی، اظهار کرد: این نامه وزارت کشور قانونی است.

وی در خصوص استعلام بازنشستگی وی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزود: چه کسی از سپاه پاسداران در خصوص این موضوع استعلام کرده است؟

شهردار اهواز در خصوص اعلام برگزاری جلسه انتخاب سرپرست شهرداری اهواز و رفتن وی از شهرداری گفت: جلسه انتخاب سرپرست شهرداری اهواز امروز برگزار نشد و تا زمانی که تشخیص داده شود در شهرداری اهواز خواهم ماند.

به گزارش کسب و کار نیوز، در پیامی از سوی روابط عمومی شورای شهر اهواز اعلام شده بود که صبح امروز جلسه‌ای در خصوص انتخاب سرپرست شهرداری اهواز برگزار خواهد شد اما دقیقا در همان زمان مقرر، جلسه لغو شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آموزش مجازی

رتبه اول آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی اهواز میان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, دکتر کاوه اسلامی اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.