صفحه اصلی / استان ها / کرمانشاه / تمامی محورهای استان “لغزنده” است
تمامی محورهای استان “لغزنده” است

جانشین پلیس راه کرمانشاه:

تمامی محورهای استان “لغزنده” است

جانشین پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به بارش باران در تمامی محورهای استان گفت: هم اکنون تمامی محورهای استان لغزنده است و این شرایط می طلبد که رانندگان احتیاط بیشتری داشته باشند.

جاده چالوس

سرهنگ عبادالله محمدی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به شروع بارندگی ها از صبح امروز گفت: امروز صبح مه گرفتگی در برخی محورها نیز مشاهده شد اما هم اکنون تنها بارش باران را داریم و رانندگان در این شرایط باید بیش از پیش رعایت مقررات را داشته و از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.

جانشین پلیس راه استان کرمانشاه بااشاره به استقرار بیش از ۷۰ گشت محسوس و نامحسوس در محورهای استان گفت: همچنین محورهای استان توسط ۶۷ دوربین ثابت رصد می‌شوند.

وی با بیان اینکه تاکنون حادثه خاص ترافیکی رخ نداده گفت: امروز باتوجه به بارندگی در محورها، شاهد ترافیک روانی هستیم، اما پیش بینی میشود در صورت مساعد شدن وضعیت آب و هوایی با توجه به تعطیلی روز یکشنبه ترافیک سنگینی را در دو روز آینده داشته باشیم و حجم ترافیک به بیش از دو برابر روزهای عادی برسد.

محمدی با اشاره به شرایط جوی از رانندگان خواست تا حتما پیش از تردد در محورهای استان از سالم بودن سیستم گرمایشی خودرویشان اطمینان حاصل کرده و حتما خوراکی و تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند.

جانشین پلیس راه استان کرمانشاه همچنین از رانندگان خواست با توجه به لغزندگی جاده ها در این شرایط به جد فاصله طولی با خودروی جلویی را رعایت کنند.

محمدی در ادامه با اشاره به مسدود بودن محور حمیل به ایلام به علت تعمیرات تونل این مسیر گفت: قرار شد تا امشب تردد در این مسیر برقرار شود، اما به علت بارش باران ممکن است کار کمی با تاخیر انجام شود،  نهایتا سعی بر این است که تا فردا این مسیر بازگشایی شود.

وی افزود: درحال حاضر محور جایگزین برای تردد محور قلاجه به سمت ایلام است.

 
 

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

بهره‌برداری از ۱۳۶۱ طرح اشتغال‌زایی و ۱۰ مدرسه سیار برکت در کرمانشاه

امیرحسین مدنی در سفر خود به کرمانشاه علاوه بر افتتاح ۱۳۶۱ طرح اشتغال‌زایی در مناطق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.