صفحه اصلی / اقتصادی / بازرگانی و تجارت / تعمیر گوشی تلفن همراه تنها باید در واحدهای مجاز انجام شود
تعمیر گوشی تلفن همراه تنها باید در واحدهای مجاز انجام شود

رئیس اتحادیه دستگاه های مخابراتی:

تعمیر گوشی تلفن همراه تنها باید در واحدهای مجاز انجام شود

رئیس اتحادیه صنف دستگاه های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی تهران از مردم خواست برای تعمیر گوشی های تلفن همراه خود و جلوگیری از استفاده از قطعات نامرغوب تنها به تعمیرکاران مجاز دارای پروانه صنفی مراجعه کنند.

به گزارش کسب و کار نیوز، این روزها به دلیل افزایش قیمت تلفن همراه در بازار، بسیاری از شهروندان تعمیر گوشی های تلفن همراه را بر خرید آن ترجیح می دهند اما هزینه های بالای تعمیر و قطعات نامرغوب آنها را دچار مشکل کرده است.
در همین پیوند «مهدی محبی» رئیس اتحادیه صنف دستگاه های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی تهران به مردم توصیه کرد: در هنگام مراجعه به تعمیرکاران دقت کنند که حتماً واحد مربوطه دارای پروانه صنفی از اتحادیه باشد.
وی افزود: مردم پس از مراجعه به تعمیرگاه ها و اطمینان از داشتن پروانه صنفی، از فروشنده رسیدی مبنی بر تحویل گوشی تلفن همراه با توضیح درباره قسمتی که نیاز به تعمیر دارد، دریافت کنند.
محبی ادامه داد: توصیه می شود مردم شرایط گوشی تلفن همراه خود را قبل از تحویل برای تعمیر به یاد داشته باشند و هر نکته کوچکی در گوشی های خود را به خاطر بسپارند.
رئیس اتحادیه صنف دستگاه های مخابراتی افزود: بهتر از مراجعه به مرکزهایی که هیچ نام و نشانی ندارند و پروانه کسب آنها با مشخصات ظاهری تطابق ندارد، خودداری کنند.
وی گفت: مردم می توانند شکایت های خود از واحدهای صنفی بدون پروانه را به اتاق اصناف ایران و یا اتحادیه منعکس کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.
اقتصام**۲۰۷۸**۲۰۲۵

همچنین مطالعه کنید:

تجارت ۳ماهه ایران و چین از ۴ میلیارد دلار گذشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، گمرک چین اعلام کرد مبادلات تجاری ایران و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.