صفحه اصلی / استان ها / قزوین / کالاهای اساسی به اندازه کافی در انبارها موجود است
کالاهای اساسی به اندازه کافی در انبارها موجود است

معاون اقتصادی استاندار قزوین:

کالاهای اساسی به اندازه کافی در انبارها موجود است

معاون اقتصادی استاندار در جلسه ستاد تنظیم بازار استان گفت: با توجه به شرایط امروز کشور و همچنین وضعیت موجود بازار، نظارت‌ها باید جدی‌تر صورت گیرد تا مردم نگرانی نسبت به عرضه مناسب کالا نداشته باشند.

کالا

به گزارش کسب و کار نیوز، منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار در جلسه ستاد تنظیم بازار استان اظهار کرد: با توجه به شرایط امروز کشور و همچنین وضعیت موجود بازار، نظارت‌ها باید جدی‌تر صورت گیرد تا مردم نگرانی از عرضه مناسب کالا نداشته باشند.

وی افزود: خوشبختانه کالاهای اساسی به اندازه کافی در انبارهای استان موجود است و مردم از جهت تأمین کالاها هیچ دغدغه‌ای نداشته باشند.

معاون اقتصادی استاندار خاطرنشان کرد: توزیع کالاهای اساسی مصوب تنظیم بازار باید طبق اولویت صورت گیرد و به‌گونه‌ای اقدام شود که دسترسی مردم به کالاها بیش‌ازپیش تسهیل یابد.

وی ضمن تقدیر از اتاق اصناف استان در تأمین و توزیع گوشت طی روزها و ماه‌های اخیر افزود: تأمین نیازهای مصارف روزانه مردم یکی دیگر از اولویت‌های اصلی ستاد تنظیم بازار است و تأمین نیازهای سازمان‌ها و دانشگاه‌ها در اولویت بعدی قرار دارد.

حبیبی تصریح کرد: ستاد تنظیم بازار بر توزیع گوشت به‌صورت جدی نظارت داشت و علیرغم برنامه‌های ماه‌های محرم و صفر با تأمین به‌موقع کالای اساسی به مقدار نیاز بازار در جهت رفع دغدغه‌های مردم گام‌های خوبی برداشته شد که قابل‌تقدیر است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین اظهار کرد: با توجه به نوسانات قیمت مرغ و تخم‌مرغ در بازار، تصمیماتی در جهت کنترل قیمت این کالاها اتخاذشده که در موقع مناسب اقدام خواهد شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تولید مواد ضدعفونی‌کننده

تولید مواد ضدعفونی‌کننده در آزمایشگاه‌های دانشگاه پیام نور قزوین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, رضا رسولی شربیانی رئیس دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.