صفحه اصلی / استان ها / لرستان / تحریم‎ها تغییری در شرایط اقتصادی ما ایجاد نخواهد کرد
تحریم‎ها تغییری در شرایط اقتصادی ما ایجاد نخواهد کرد

نماینده مردم بروجرد:

تحریم‎ها تغییری در شرایط اقتصادی ما ایجاد نخواهد کرد

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم ‎ ها دیگر تغییری در شرایط اقتصادی ما ایجاد نخواهد کرد.

تحریم

به گزارش کسب و کار نیوز، عباس گودرزی در جمع خبرنگاران با اشاره به تغییر وزیر چهار وزارتخانه، اظهار کرد: زمان معرفی وزیر به مجلس و رای اعتماد مجلس تمام شده و در حال حاضر فصل کار است و باید از وزرای منتخب و همه کابینه کار بخواهیم و نظارت کنیم.

وی تصریح کرد: باید با نظارت و پیگیری مطالبات مردم و تعامل بین مجلس شورای اسلامی و دولت بر مشکلات فائق آمده و در جهت تسهیل در امور آحاد جامعه قدم برداریم.

نماینده مردم بروجرد با اشاره به تحریم اقتصادی علیه کشور، افزود: سوءمدیریت ‎ های اقتصادی پیش از تحریم ‎ های آمریکا نتیجه را جلو جلو محقق کرد و تحریم ‎ ها دیگر تغییری در شرایط اقتصادی ما ایجاد نخواهد کرد.

گودرزی خاطرنشان کرد: اگر بر ظرفیت ‎ های داخلی اتکا و خود تحریمی ‎ ها را کم کنیم، تحریم‌های بیرونی خیلی توان و تأثیر آن‌چنانی بر شرایط اقتصادی کشورمان نخواهد داشت.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اضافه کرد: البته علاوه بر توجه جدی به مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی باید فعالیت ‎ هایی را در حوزه سیاست خارجی و دیپلماسی اقتصادی داشته باشیم، چرا که در سال‌های گذشته دیپلماسی سیاسی ما فوق‌العاده   بر دیپلماسی اقتصادی‌مان چربیده است.

گودرزی ادامه داد: باید فرصت و ظرفیت کشورهای همسایه غنیمت بدانیم و با حذف دلار از مبادلات اقتصادی، مذاکره با کشورهای دیگر، داشتن پیمان ‎ های پولی و ایجاد سهم صادرات کشورمان در بازار آن‌ها یقیناً فرصت‌های بهتری را پیش‎رو خواهیم داشت.

وی بیان کرد: چشم امید داشتن به چند کشور اروپایی و یا اهتمام به اینکه آمریکا قدمی برای ما بردارد، صرفاً فرصت‌سوزی است.

نماینده مرم بروجرد گفت: از طرفی به نظر می‌رسد در کنار دیپلماسی سیاسی باید دیپلماسی اقتصادی‌مان را فعال کرده و ارتباطمان با دیگر کشورها را نسبت به گذشته توسعه دهیم.

گودرزی همچنین با اشاره به جذب حق‎التدریس‎ها افزود: در مجلس تصویب شده که حق‎التدریس‎ها از طریق آزمون جذب و استخدام شوند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان به مناسبت هفته جوان در لرستان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سید علی کریمی جوانان را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.