صفحه اصلی / استان ها / کرمانشاه / فرماندار: ۱۰ هزار واحد مسکونی ثلاث‌باباجانی تعمیر و بازسازی شد
فرماندار: ۱۰ هزار واحد مسکونی ثلاث‌باباجانی تعمیر و بازسازی شد

/یک سال پس از زلزله/

فرماندار: ۱۰ هزار واحد مسکونی ثلاث‌باباجانی تعمیر و بازسازی شد

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی از اتمام عملیات تعمیر و بازسازی 10 هزار و 294 واحد آسیب دیده از زلزله این شهرستان خبرداد.

بازسازی زلزله کرمانشاه بنیاد مسکن

صادق خدادادی در گفت و گو باخبرنگار ایسنا، در تشریح آخرین وضعیت بازسازی این شهرستان باگذشت یکسال از وقوع زلزله، اظهارکرد: در زلزله سال گذشته مجموعا ۲۷۶۸ واحد شهری و روستایی تخریب و ۸۹۰۶ واحد نیز آسیب دید.

وی افزود: پس از انجام ارزیابی‌های کارشناسی با احتساب مستاجرینی که باید برای آنها واحد احداث کنیم، جمعا ۱۳ هزار و ۱۱۱ پرونده احداثی و تعمیری را در شهرستان ثلاث باباجانی تشکیل و به بانک های عامل ارسال کردیم.

فرماندار ثلاث باباجانی بابیان اینکه تاکنون کار احداث و تعمیر ۱۲ هزار و ۲۷۲ واحد مسکونی را در این شهرستان آغاز کرده ایم، اعلام کرد: از این تعداد عملیات بازسازی ۱۰ هزار و ۲۹۴ واحد به اتمام رسیده است.

وی بااشاره به وقوع دو پس لرزه بزرگ ۵٫۹ ریشتری ۳۱ تیر و ۴ شهریور در مرکز این شهرستان، عنوان کرد: این دو زلزله باعث شد تا تعداد  1193 واحد تخریبی و ۴۰۰۷ واحد تعمیری شهری و روستایی به تعداد واحدهای نیاز به بازسازی این شهرستان اضافه شود.

خدادادی عنوان کرد: به منظور تسریع در روند فعالیت ها، کار تعمیر و بازسازی این واحد ها را به ستاد معین جدید واگذار کردیم.

وی متذکر شد: در بحث پرداخت کمک های بلاعوض احداثی، تعمیری، تکمیلی و معیشتی، پرداخت خسارت به واحدهای دامی و تلف شدن دام‌ها نیز تاکنون اقدامات خوبی انجام گرفته است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

بهره‌برداری از ۱۳۶۱ طرح اشتغال‌زایی و ۱۰ مدرسه سیار برکت در کرمانشاه

امیرحسین مدنی در سفر خود به کرمانشاه علاوه بر افتتاح ۱۳۶۱ طرح اشتغال‌زایی در مناطق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.