صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / دخئا، دیبالا و لواندوفسکی در بین ۱۰ جا مانده بزرگ توپ طلا
دخئا، دیبالا و لواندوفسکی در بین ۱۰ جا مانده بزرگ توپ طلا

دخئا، دیبالا و لواندوفسکی در بین ۱۰ جا مانده بزرگ توپ طلا

نام بازیکنان بزرگی در بین جا مانده های توپ طلای فوتبال جهان دیده می شود.

پائولو دیبالا

به گزارش کسب و کار نیوز، اسامی ۳۰ نامزد دریافت توپ طلای فوتبال جهان که از سوی نشریه فرانس فوتبال به بهترین بازیکن جهان داده می شود اعلام شد و در این بین غیبت چند بازیکن مطرح، به چشم آمده است.

داوید دخئا (اسپانیا – منچستریونایتد)

این دروازه بان در تیم منتخب فوتبال جهان در مراسم فیفا انتخاب شد ولی جایی در این فهرست نداشته است.

دنی آلوس (برزیل – پاری سن ژرمن)

مدافع ۳۵ ساله برزیلی که قهرمانی در لیگ فرانسه را به دست آورد و در تیم منتخب فیفا حضور داشت در بین نامزدها نامش دیده نمی‌شود و بعید است با توجه به سن و سالی که دارد باز هم در بین نامزدها حضور داشته باشد.

لئوناردو بونوچی (ایتالیا – یوونتوس)

این مدافع ایتالیایی که سال قبل یکی از نامزدهای اولیه توپ طلا بود، بعد از یک فصل ناامید کننده در میلان، نامش در بین نامزدهای این دوره دیده نمی‌شود. بونوچی به یوونتوس برگشته است تا فرم خوب قبل خود را پیدا کند. 

جانلوئیجی بوفون (ایتالیا – پاری سن ژرمن)

این دروازه بان ۴۰ ساله نیز که توانست با قهرمانی در یوونتوس راهی لیگ فرانسه و تیم پاری سن ژرمن شود، در بین نامزدهای امسال جایی ندارد.

فیلیپ کوتینیو (برزیل – بارسلونا)

بارسلونا برای جذب این بازیکن ۱۲۰ میلیون یورو به لیورپول پرداخت کرد ولی او در ۱۸ بازی برای آبی و اناری‌ها ۸ گل به ثمر رساند و برای حضور در بین نامزدهای اولیه توپ طلا کافی نبود. 

پائولو دیبالا (آرژانتین – یوونتوس)

دیبالا فصل قبل در ۳۳ بازی برای تیمش توانست ۲۲ گل به ثمر برساند و یوونتوس را به قهرمانی در لیگ برساند. این بهترین عملکرد فردی بازیکن ۲۴ ساله بود ولی در نهایت به نظر می‌رسد عملکرد نه چندان خوب او در تیم ملی آرژانتین باعث حضور نداشتن او در بین نامزدهای توپ طلا شد.

گونسالو ایگواین (آرژانتین – یوونتوس و میلان)

این مهاجم آرژانتینی خیلی در یوونتوس خوب ظاهر نشد ولی توانست ۲۳ گل در تمامی رقابت ها برای تیمش به ثمر برساند. عملکرد او از عملکرد کریم بنزما بهتر بود ولی نام ایگواین در این فهرست دیده نمی شود.

آندرس اینیستا (اسپانیا – بارسلونا و کوبه)

این بازیکن بعد از قهرمانی در لالیگا با بارسلونا راهی لیگ ژاپن شد. او در جام جهانی نیز برای تیمش به میدان رفت. اینیستا امسال در بین نامزدهای اولیه نامش دیده نمی‌شود.

روبرت لواندوفسکی (لهستان – بایرن مونیخ)

ماشین گلزنی بایرن مونیخ در فصل قبل ۴۱ گل در تمامی رقابت‌ها برای تیمش به ثمر رساند و حق دارد از نبودن نامش در این فهرست ناراحت باشد.

پیکه (اسپانیا – بارسلونا)

هر چند نام سرخیو راموس در فهرست نامزدهای توپ طلا دیده می‌شود ولی خبری از نام پیکه در این فهرست نیست.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.