صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / مشکل علیپور فراتر از توان و اختیارات ما است
مشکل علیپور فراتر از توان و اختیارات ما است

کارلوس پریرا:

مشکل علیپور فراتر از توان و اختیارات ما است

کسب و کار نیوز:کارلوس پریرا رئیس باشگاه ماریتیمو موضوع جذب دروازه بان برزیلی به خاطر جدایی امیرعابدزاده از این تیم را رد کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, ماریتیمو فعالیت های نقل و انتقالاتی اش را برای فصل جدید آغاز کرده است. در  روزهای گذشته  علی علیپور مهاجم تیم پرسپولیس و آقای گل لیگ برتر ایران نیز با این تیم قرارداد بست. ضمن اینکه همچنین رسانه های ترکیه ای از انتقال امیرعابدزاده دروازه بان ملی پوش و ایرانی ماریتیمو به سوپرلیگ ترکیه خبر دادند.

با این وجود روزنامه محلی مادیرا (Diário de Notícias) شهری که ماریتیمو متعلق به آن است در این رابطه نوشت که کارلوس پریرا رئیس باشگاه ماریتیمو این موضوع که دلیل استخدام کائوسکو دروازه بان برزیلی از فیرانس به خاطر جدایی امیرعابدزاده از این تیم است را رد کرد:” امیر ممکن است به تیم ملی ایران دعوت شود و ماریتیمو نباید روی این موضوع ریسک کند. ضمن اینکه به خاطر ویروس کوید-۱۹ در یک زمان و شرایط غیرمعمول هستیم و داشتن یک دروازه بان سوم ضروری به نظر می رسید.”

مهاجم ایرانی پرسپولیس ، علی علیپور یکی از خریدهای ماریتیمو برای تقویت خط حمله در فصل جدید است اما او همچنان قادر به ورود به پرتغال نیست. رئیس باشگاه در این رابطه گفت:” این وضعیت فراتر از اختیارات و توان ما است. بیشتر از دوماه است که ما با این بازیکن قرارداد بسته ایم و او منتظر صدور ویزا برای ورود به کشور پرتغال است.”

اولین بازی ماریتیمو در فصل ۲۰۲۰/۲۰۲۱ لیگ پرتغال روز یکشنبه برابر سانتاکلارا خواهد بود و با توجه به اینکه علی علیپور هنوز به پرتغال نرسیده به احتمال زیاد او این بازی را از دست خواهد داد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.