صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / ارتش سمبل صلابت، سلامت و اقتدار کشور است
ارتش سمبل صلابت، سلامت و اقتدار کشور است

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش:

ارتش سمبل صلابت، سلامت و اقتدار کشور است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به توانمندی های ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش سمبل صلابت، سلامت و اقتدار کشور است.

image.png

به گزارش کسب و کار نیوز، حجت‌الاسلام عباس محمد حسنی در جمع کارکنان قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ و تیپ ۲۳۰ گرگان ضمن تاکید بر اصل ۱۴۳ قانون اساسی مبنی بر ماموریت ارتش بر پاسداری از تمامیت ارضی و حفظ جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: ارتش سازمان بزرگ و دارای ماموریت بزرگ، فرماندهان و نیروهای بزرگی است که این مهم در قانون اساسی تاکید شده و این را در هشت سال دفاع مقدس به اثبات رسانید.

وی تصریح کرد: امروز ارتش با داشتن مولفه‌هایی، توان رزمی بالا، آمادگی رزمی، مهارت‌افزایی و ارتقا توان معنوی توانست در دو جنگ جهانی بزرگ، هشت سال دفاع مقدس که ۴۷ کشور جهان حضور داشتن و تحرکات اخیر و جنگ منطقه با حمایت کشورهای مختلف شکل گرفت، ارتش با وحدت، صلابت، همدلی، در کنار سایر نیروهای مسلح توانست اقتدار و  عزتش را رخ جهانیان بکشد.

نماینده ولی فقیه در ارتش با مقدس شمردن لباس ارتشی افزود: این موضوع به قدری ارزشمند و والاست که مقام معظم رهبری فرمایش کردن «اگر لباس روحانی تنم نبود، لباس ارتشی تنم می‌کردم» پس ارتش ما ارتش ولایی، ارتش خدایی و قابل احترام برای مردم و کشور است و این افتخار بزرگی برای ارتشیان است.

در پایان این دیدار، رئیس سازمان در جمع بازنشستگان عقیدتی سیاسی و خانواده‌ها کارکنان، پیشکسوتان را گنجینه فاخر در ارتش و جامعه و خانواده‌ها رو ستون، اصلی و سلامت جامعه دانست.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.