صفحه اصلی / استان ها / سیستان و بلوچستان / ساخت و تجهیز ۱۸۰ مدرسه در سیستان و بلوچستان به همت سپاه
ساخت و تجهیز ۱۸۰ مدرسه در سیستان و بلوچستان به همت سپاه

ساخت و تجهیز ۱۸۰ مدرسه در سیستان و بلوچستان به همت سپاه

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در مراسم بهره برداری از دو مدرسه در خاش گفت: 180 واحد آموزشی در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان در حال ساخت و تجهیز است .

 اردوی جهادی در مناطق محروم استان قم

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار گشتاسبی افزود: برای ساخت و تجهیز این تعداد واحد آموزشی، بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال هزینه می‌شود. 

وی گفت: از ابتدای هفته دفاع مقدس، ۲۲۵ گروه جهادی سپاه در نقاط مختلف استان کار خدمات رسانی به اقشار نیازمند را بر عهده دارند.

همچنین جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه سلمان استان نیز گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی، ۱۶۴ طرح عمرانی در ۱۴ نقطه از روستاهای سیستان و بلوچستان اجرا می کند.

کیخا بیان کرد: ازاین تعداد ۵۲ پروژه مدرسه‌سازی (شامل ساخت ۲۹ مدرسه و مرمت و بازسازی ۳۵ مدرسه) است و دیگر طرح‌ها، پروژه های زیر ساختی از جمله پل، جاده، مسجد و خانه عالم است. 

وی با بیان اینکه این قرارگاه با رویکرد فرهنگی اجتماعی در پنج کارگروه اشتغال، عمران، تعلیم و تربیت، فرهنگ و سلامت فعالیت دارد، گفت: در حال حاضر دو کارگروه اشتغال و عمران کار خود را آغاز کرده است. 

وی افزود: این پروژه ها در هفت نقطه سیستان و هفت نقطه بلوچستان اجرایی خواهد شد و اولین روستای هدف ما در منطقه سیستان روستای خمک از توابع شهرستان زهک است. 

کیخا ادامه داد: با بهره برداری از این مدرسه ۲۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر در مقاطع دبستان و متوسطه اول از فضای آموزشی مناسب بهره‌مند خواهند شد. 

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, داوود شاقوزایی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.