صفحه اصلی / سرخط خبرها / تجلیل از ۱۵۰ خادم برگزاری عزاداری ماه محرم در کهف الشهدای زاهدان
تجلیل از ۱۵۰ خادم برگزاری عزاداری ماه محرم در کهف الشهدای زاهدان

تجلیل از ۱۵۰ خادم برگزاری عزاداری ماه محرم در کهف الشهدای زاهدان

زاهدان- تولیت آستان مقدس کهف شهدای محله ابوذر زاهدان در این خصوص اظهار داشت: از خادمین برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم در کهف الشهدای زاهدان ، تجلیل شدند.

محمود جوادیان فر در آیین تجلیل از خادمین عزاداری کهف الشهدای زاهدان، تصریح کرد: خادمی به اهل بیت (علیهم السلام) در زمین و زمان قیمت پیدا می کنند، این خاندان به نذورات و خدمت ما احتیاج ندارند، بر عکس آنانی که به نذرکردن و خدمت به اهل بیت (علیهم السلام) محتاج هستند، ما هستیم، مائیم که به نوکری به این خاندان محتاجیم.
به گزارش کسب و کار نیوز، وی افزود: درجلسات عزاداری، عده ای به نام خادم الحسین سعی در فراهم کردن آسایش و راحتی مهمانان امام حسین(ع)، برای استفاده بهتر از آموزه های این مجالس، دارند.
وی با بیان اینکه در محرم امسال هر شب شاهد افزایش تعداد بیشتری از جوانانی که برای خادمی به عزاداران حسینی بوده ایم بیان داشت: مراسم تجلیل از خادمین کهف الشهدای محله ابوذر زاهدان ، با حضور جمعی از مسئولین و عزاداران امام حسین(ع) برگزار شد و از ۱۵۰ خادمی که در پوشش مراسم عزاداری ماه محرم فعال بوده اند تجلیل به عمل آمد.
وی افزود: این مراسمات که ازشب اول محرم به مدت ۱۵شب باسخنرانی ومداحی مداحان اهل بیت واجرای تعزیه های عاشورایی وکلاس های عاشورایی ویژه کودکان ونوجوانان درمحل کهف الشهدای برگزار شد استقبال پرشور مردم را به دنبال داشته و به نحو احسن اجرا شده است.
جوادیان فر ضمن تشکر از حضور پررنگ مردم در این مراسمات اذعان داشت: استقبال بی نظیر مردم سبب شد تا مراسم عزاداری امام حسین (ع) تداوم یابد و خادمین ۱۵ شب را پذیرای عزاداران باشند.
وی در پایان جلسه از برگزاری مراسم سالروز تدفین دوشهیدگمنام و پانزدهمین سال یادواره ۶۰شهید محله ابوذر زاهدان در ۶ آذر خبرداد .
?لازم به ذکر است که یادواره شهدا با حضور جمعی از سخنرانان کشوری برگزار خواهد شد.
?همچنین برپایی ایستگاه های صلواتی، برگزاری سخنرانی ،مداحی،
اجرای تعزیه های عاشورایی
و کلاس های عاشورایی ویژه کودکان و نوجوانان از جمله برنامه های کهف الشهدای زاهدان در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان بود.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.