صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / دستگیری ۱۵ نفر مرتبط با بستن جاده‌ها و اخلال در عبور و مرور کامیون‌ها
دستگیری ۱۵ نفر مرتبط با بستن جاده‌ها و اخلال در عبور و مرور کامیون‌ها

ادستان قزوین خبر داد

دستگیری ۱۵ نفر مرتبط با بستن جاده‌ها و اخلال در عبور و مرور کامیون‌ها

دادستان عمومی و انقلاب قزوین ضمن هشدار به افرادی که با بستن جاده‌ها مانع عبور کامیون‌ها می‌شوند گفت: افرادی که موجب مزاحمت و اختلال در زندگی مردم می‌شوند متخلف هستند و با آن‌ها برخورد می‌شود که تا امروز ۱۵ نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

دادستان قزوین

به گزارش کسب و کار نیوز، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در جلسه با دادستان‌های استان ضمن اشاره به ایجاد اختلال در عبور و مرور مردم توسط برخی افراد اظهار داشت: با هر فردی که در عبور و مرور و زندگی مردم اختلال ایجاد کند برخورد شده و اجازه نمی‌دهیم افراد سودجو با بستن راه‌ها و ممانعت از حرکت کامیون‌ها موجب اخلال در زندگی مردم شوند.

وی افزود: قطعاً افرادی که با بستن راه‌ها و جلوگیری و ممانعت از عبور و مرور کامیون‌ها در جاده‌ها به زندگی مردم آسیب میزنند از لحاظ قانون متخلف شناخته شده و برخورد قاطع با آن‌ها صورت می‌گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در ادامه ضمن اشاره به اقدامات اخیر دادستانی قزوین در برخورد با این افراد سودجو و متخلف عنوان کرد: طی امروز ۱۵ نفر از افرادی که با بستن جاده‌ها در عبور و مرور کامیون‌های استان در جاده‌ها و محور‌های استان اختلال ایجاد کرده بودند دستگیر شده و به بقیه افراد نیز هشدار می‌دهیم که در زندگی مردم اختلال ایجاد نکنند چراکه قانون با آن‌ها برخورد قاطع و سختی خواهد داشت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.