به گزارش کسب و کار نیوز هدف از برگزاری این رویداد استفاده از ظرفیتهای بالای گردشگری در ایران توسط ایدههای جدید دانشجویان و کارآفرینان علاقهمند بود.
در طی رویداد ابتدا افرادی که صاحب ایده بودند این فرصت را داشتند تا ایدههای خود را در مدت یک دقیقه برای حاضران ارائه دهند و سپس با رایگیری بین ایدهها، ده ایده برتر انتخاب شد و روند تیمسازی روی ایدهها آغاز شد.
روز دوم رویداد با کار گروهی تیمها آغاز شد و کارگاههای آموزشی بوم کسبوکار، نحوه ارائه و آموزش نحوه آماده کردن امویپی (MVP) برگزار شد. شرکت کنندگان در این رویداد با تکیه بر دانش اولیه خود و همچنین مهارتهای آموزش داده شده در کارگاهها، ایدههای خود را پرورش داده و تا پایان روز سوم رویداد هر یک به خروجی قابل قبولی رسیدند.
در این مدت مربیان با حضور در کنار تیمها و انتقال دانش و تجربیات خود به تیمها باعث افزایش سطح کیفی موارد ارائه شده توسط تیمها شده بود. در روز سوم و روز پایانی رویداد مربیان با در نظر گرفتن زمان مشخصی برای هر تیم به بررسی دقیقتر فعالیتهای آنها پرداختند و موارد نهایی و ایرادات موجود را به کمک افراد تیم برطرف کردند.
پس از شروع اختتامیه و حضور داوران و تقدیر و تشکر از مربیان و عوامل اجرایی رویداد نوبت به ارائه تیمها رسید که هرکدام ۵ دقیقه زمان برای ارائه و ۳ دقیقه زمان برای پاسخگویی به سوالات داوران داشتند و دذر پایان تیمهای برتر این رویداد انتخاب شدند.تیم کالیستو بهعنوان تیم اول انتخاب شده و جایزه ۲۵ میلیون ریالی را دریافت کرد.تیم آلفابید به مقام دوم رسید و جایزه ۱۵ میلیون ریالی را دریافت کرد.تیم سوم و برنده جایزه ۱۰ میلیون ریالی نیز تیم خونه مادربزرگه بود که با انتخاب داوران برگزیده شد.