صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / پارک ها مراکز رشد و شتاب‌ دهنده‌ها / تیم‌های برتر استارت‌آپ ویکند گردشگری معرفی شدند
تیم‌های برتر استارت‌آپ ویکند گردشگری معرفی شدند

تیم‌های برتر استارت‌آپ ویکند گردشگری معرفی شدند

استارت‌آپ ویکند گردشگری بهشتی توسط مرکز رشد دانشگاه شهید بهشتی و شرکت مهتاب و با حمایت شرکت سفرهای علی بابا در تاریخ ۲۱ الی ۲۳ شهریورماه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

به گزارش کسب و کار نیوز هدف از برگزاری این رویداد استفاده از ظرفیت‌های بالای گردشگری در ایران توسط ایده‌های جدید دانشجویان و کارآفرینان علاقه‌مند بود.

در طی رویداد ابتدا افرادی که صاحب ایده بودند این فرصت را داشتند تا ایده‌های خود را در مدت یک دقیقه برای حاضران ارائه دهند و سپس با رای‌گیری بین ایده‌ها، ده ایده برتر انتخاب شد و روند تیم‌سازی روی ایده­‌ها آغاز شد.

روز دوم رویداد با کار گروهی تیم­ها آغاز شد و کارگاه‌های آموزشی بوم کسب‌وکار، نحوه ارائه و آموزش نحوه آماده کردن ام‌وی‌پی (MVP) برگزار شد. شرکت کنندگان در این رویداد با تکیه بر دانش اولیه خود و همچنین مهارت­های آموزش داده شده در کارگاه‌ها، ایده‌های خود را پرورش داده و تا پایان روز سوم رویداد هر یک به خروجی قابل قبولی رسیدند.

در این مدت مربیان با حضور در کنار تیم­ها و انتقال دانش و تجربیات خود به تیم­ها باعث افزایش سطح کیفی موارد ارائه شده توسط تیم­ها شده بود. در روز سوم و روز پایانی رویداد مربیان با در نظر گرفتن زمان مشخصی برای هر تیم به بررسی دقیق­تر فعالیت­های آن­ها پرداختند و موارد نهایی و ایرادات موجود را به کمک افراد تیم برطرف کردند.

پس از شروع اختتامیه و حضور داوران و تقدیر و تشکر از مربیان و عوامل اجرایی رویداد نوبت به ارائه تیم‌­ها رسید که هرکدام ۵ دقیقه زمان برای ارائه و ۳ دقیقه زمان برای پاسخگویی به سوالات داوران داشتند و دذر پایان تیم‌های برتر این رویداد انتخاب شدند.تیم کالیستو به‌عنوان تیم اول انتخاب شده و جایزه ۲۵ میلیون ریالی را دریافت کرد.تیم آلفابید به مقام دوم رسید و جایزه ۱۵ میلیون ریالی را دریافت کرد.تیم سوم و برنده جایزه ۱۰ میلیون ریالی نیز تیم خونه مادربزرگه بود که با انتخاب داوران برگزیده شد.

همچنین مطالعه کنید:

استقبال از غرفه کسبینو در نمایشگاه « عصر امید»

به گزارش کسب و کار نیوز، این نمایشگاه با حضور  محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.