صفحه اصلی / استان ها / آذربایجان شرقی / اختصاص حدود یک میلیارد تومان اعتبار برای روستاهای فاقد دهیاری و مناطق عشایری

اختصاص حدود یک میلیارد تومان اعتبار برای روستاهای فاقد دهیاری و مناطق عشایری

فرماندار تبریز از اختصاص حدود یک میلیارد تومان اعتبار برای روستاهای فاقد دهیاری و مناطق عشایری در سال 97 خبر داد و گفت: تقسیم بندی این اعتبارات بر اساس پیشنهاد دستگاه‌ها و با اولویت بندی پروژه‌ها انجام می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز، «علیار راستگو» در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان با موضوع اختصاص اعتبار به روستاهای فاقد دهیاری و مناطق عشایری، اظهار کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده بیشترین اعتبار به مناطق عشایری شهرستان تخصیص می‌یابد. 

وی با اشاره به روستاهای الحاق شده به شهر، گفت: بر اساس قانون، اعتباری به این روستاها واریز نخواهد شد و ارائه خدمات و تأمین شرایط در روستاهای الحاق شده به شهر بر عهده شهرداری است. 

راستگو با بیان این‌که عشایر مولد بوده و بدون کم‌ترین بهره‌مندی به نیازهای شهری، تولیددات دامی و لبنی خود را به بازار عرضه می‌کنند، خاطرنشان کرد: با تخصیص و تکمیل راه دسترسی به ییلاقات شهرستان تبریز، این منطقه می‌تواند به عنوان رینگ گردشگری مطرح شده و اتصال سه شهرستان ورزقان، شبستر و تبریز را فراهم کند. 

وی در ادامه از دستگاه‌های اجرایی که پروژه‌های مربوط به سال ۹۶ را به اتمام نرساندند، تکمیل و تحویل پروژه‌ها را خواستار شد. 

فرماندار تبریز، خرداد سال ۹۸ را آخرین فرصت برای پروژه‌های سال ۹۷ دانست و گفت: اعتبارات مربوط به روستاهای فاقد دهیاری و مناطق عشایری به‌صورت متناوب به حساب فرمانداری واریز خواهد شد که بر اساس قانون، دستگاه‌های اجرایی با عقد قرارداد با پیمانکار پروژه، مبلغ پروژه پس از تائید دستگاه مربوطه از طریق فرمانداری به حساب پیمانکار واریز خواهد شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کمیته امداد

مردم آذربایجان شرقی به “رزمایش بخشش ایرانیان” در ماه رمضان بپیوندند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, محمد کلامی اظهار کرد: در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.