صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / کناره‌گیری مهرام از لیگ‌برتر بسکتبال
کناره‌گیری مهرام از لیگ‌برتر بسکتبال

اتفاق‌های عجیب نیمه‌نهایی لیگ کار دست بسکتبال داد؟

کناره‌گیری مهرام از لیگ‌برتر بسکتبال

نائب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر بسکتبال به طور رسمی از حضور در لیگ برتر کناره‌گیری کرد و این فصل در جریان مسابقات حضور نخواهد داشت.

دیدار تیم‌های بسکتبال مهرام تهران و شهرداری تبریز‎

به گزارش کسب و کار نیوز، بسکتبال در فصل گذشته لیگ برتر با بازگشت مهرام به عرصه مسابقات شور و هیجان را دوباره تجربه کرد و این تیم نیز با ترکیب جوانی که داشت توانست با شکست دادن پتروشیمی پرستاره فینالیست و نایب قهرمان لیگ شود اما برای فصل جدید تصمیم ندارد در لیگ برتر حاضر شود تا دوباره بسکتبال جای خالی یکی از بهترین نمادهایش را حس کند.

ماجرای رفتن مهرام از اتفاق‌های عجیب مرحله نیمه‌نهایی فصل گذشته لیگ و واکنش‌های عجیب‌تر فدراسیون کلید خورد. زمانی که سرمربی پتروشیمی پیش از فینال لیگ یکی از مسوولان مهرام را متهم به تاثیرگذاری بر روی داوران کرد و فدراسیون نیز ماه‌ها برابر این مساله سکوت کرد زمزمه کنار کشیدن مهرام از بسکتبال شنیده شد و حالا مشخص شده که مسوولان این باشگاه تصمیم ندارند در فصل آینده لیگ برتر تیم‌داری کنند.

نکته جالب توجه این است که جلسه کمیته انضباطی برای حل این موضوع بارها و بارها تشکیل شده اما هنوز خروجی آن مشخص نشده و معلوم نیست فدراسیون چه تصمیمی گرفته‌است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.