صفحه اصلی / استان ها / آذربایجان شرقی / ۱۲۸ مورد از فرآیندهای زاید دستگاه‌های آذربایجان‌شرقی حذف شده است
۱۲۸ مورد از فرآیندهای زاید دستگاه‌های آذربایجان‌شرقی حذف شده است

استاندار:

۱۲۸ مورد از فرآیندهای زاید دستگاه‌های آذربایجان‌شرقی حذف شده است

استاندار آذربایجان‌شرقی شفاف‌سازی مالی در دستگاه‌ها را از عوامل موثر در پیشگیری از فساد اداری دانست و گفت: وظیفه اصلی مدیران دستگاه‌های دولتی، شفاف‌سازی مالی و کاهش فرایندهای اداری است.

image.png

به گزارش کسب و کار نیوز، «مجید خدابخش» در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، با تأکید بر این‌که هر دستگاه اجرایی باید تعدادی از فرایندهای زاید خود را شناسایی و حذف کند، اظهار کرد: بر اساس گزارش ارائه شده در جشنواره شهید رجایی از سال گذشته تاکنون ۱۲۸ فرایند زاید دستگاه‌های استان حذف شده و باید این روند ادامه یابد.

استاندار آذربایجان‌شرقی یادآوری کرد: در روند حذف فرایندهای زاید، باید یک نهاد با برقراری ارتباط با سایر نهادها، متولی دریافت و صدور مجوز باشد.

وی افزود: سرگردان کردن مردم در میان ادارات زمینه فساد را فراهم می‌کند و اگر بتوانیم با حذف فرایندهای زاید، جلوی این کار را بگیریم می‌توانیم تا صد پله رتبه شفافیت ایران را ارتقا دهیم.

خدابخش هم‌چنین با تأکید بر ضرورت الحاق پیوست اجتماعی و فرهنگی به طرح اصلاح بافت فرسوده و حاشیه‌نشین تبریز و سایر شهرهای استان، افزود: ستاد بازآفرینی شهری تبریز و استان باید در روند بازگشایی معابر و جابه‌جایی بافت حاشیه‌نشین، الحاق پیوست اجتماعی و فرهنگی به طرح‌ها را در اولویت قرار دهد تا در آینده مشکل ایجاد نشود.

وی یادآور شد: در اجرای طرح‌های بازآفرینی همچنین باید از ظرفیت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی استفاده شود و دولت نیز از آن‌ها حمایت کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کمیته امداد

مردم آذربایجان شرقی به “رزمایش بخشش ایرانیان” در ماه رمضان بپیوندند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, محمد کلامی اظهار کرد: در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.