صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / بنن برای انتخابات پارلمان اروپایی “اتاق‌های جنگ” راه‌اندازی می‌کند
بنن برای انتخابات پارلمان اروپایی “اتاق‌های جنگ” راه‌اندازی می‌کند

بنن برای انتخابات پارلمان اروپایی “اتاق‌های جنگ” راه‌اندازی می‌کند

استراتژیست سابق دونالد ترامپ به تشکیل "اتاق‌های جنگ" در سراسر اروپا پیش از انتخابات پارلمان اروپایی در سال ۲۰۱۹ برای کمک به شکل‌گیری یک جنبش راستگرای پان-قاره‌ای متعهد شد.

بنن

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از خبرگزاری فرانسه، استیو بنن، استراتژیست سابق دونالد ترامپ در کنگره حزب راست افراطی ایتالیا موسوم به “فراتلی دیتالیا” (برادران ایتالیا) از مردم سراسر اروپا خواست تا به کمپین ضد اتحادیه اروپای او که علیه احزاب سیاسی سنتی است، ملحق شوند.

بنن تاکید کرد: ما نظرسنجی و تجزیه و تحلیل انجام خواهیم داد و اتاق‌های جنگی ایجاد می‌کنیم که مردم به آنها برای پیروزی در انتخابات احتیاج دارند.

بنن که اتهام نژادپرستی را “مایه افتخار” می‌داند، در ماه‌های اخیر با سفر به چندین کشور اروپایی تلاش دارد تا طغیانی پوپولیستی در سیاست اروپایی به راه بیندازد. او که برای طرح‌های بنیادی مستقر در بروکسل موسوم به “جنبش” تبلیغ می‌کند، با سیاستمداران سرشناس ضد مهاجرتی شامل ویکتور اوربان، نخست‌وزیر مجارستان و ماتئو سالوینی، وزیر کشور ایتالیا ملاقات داشته است.

مشاور سابق دونالد ترامپ تاکید کرد: پس از انتخابات میان دوره‌ای ماه نوامبر آمریکا اگر که دونالد ترامپ احزاب دموکرات مارکسیست فرهنگی را شکست داده و استیضاح نشود، ۸۰ درصد از زمانم را در اروپا صرف می‌کنم تا برای انتخابات پارلمان اروپایی تدارک ببینیم.    

حضور پر رنگ بنن در اروپا پس از اخراج از کاخ سفید و رجعت به پایگاه رسانه‌ای راستگرای بریتبارت انجام می‌شود که برخی از مفسران آن رسانه را به اشاعه نژادپرستی و دیدگاه‌های زن‌ستیزی متهم می‌کنند.

اوایل همین ماه حزب راست افراطی آزادی اتریش که بخشی از ائتلاف حاکم این کشور است، اعلام کرد تمایلی به همکاری سیاسی با بنن ندارد. رئیس این حزب گفت: ما خواستار ادغام ائتلاف‌ها در اروپا هستیم اما این کار را به صورت مستقل از آمریکا، روسیه یا دیگران انجام می‌دهیم. ما خواستار رشد و توسعه خودمان و اشاعه برنامه و ایده‌های خودمان هستیم اما قطعا این کار را تحت رهبری فردی در ایالات متحده انجام نخواهیم داد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.