صفحه اصلی / استان ها / قزوین / دشمنان برای رسیدن به اهداف پلیدشان حاضرند کودکانرا قتل‌عام کنند

استاندار قزوین:

دشمنان برای رسیدن به اهداف پلیدشان حاضرند کودکانرا قتل‌عام کنند

ستاندار قزوین گفت: حادثه تروریستی دیروز در اهواز نشان داد دشمنان برای رسیدن به اهداف پلیدشان حاضرند کودکان و نوجوانان را قتل‌عام کنن.

استاندار قزوین

به گزارش کسب و کار نیوز، عبدالمحمد زاهدی -استاندار قزوین- در آئین نمادین بازگشایی مدارس استان، اظهار کرد: سال‌هاست سال تحصیلی هم‌زمان با هفته دفاع مقدس آغاز می‌شود.

وی افزود: در سال ۵۹ در شرایطی که کودکان ما آماده می‌شدند به مدرسه بروند با بمباران کشور مواجه شدند.

وی بیان کرد: حوادثی که در سال‌های دفاع مقدس برای کشور رخ داد نشان می‌دهد این ملت چه سختی‌ها و مشکلاتی را پشت سرگذاشته است.

استاندار قزوین بر ضرورت اجرایی شدن سند تحول بنیادین در نظام آموزشی به‌منظور ارتقاء مهارت‌آموزی دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف، تأکید کرد و افزود: شما دانش‌آموزان باید سال‌های آینده سرنوشت این کشور را رقم بزنید به همین دلیل لازم است خوب درس بخوانید و امروز برای اینکه آینده درخشانی داشته باشیم باید تحول بنیادین در سیستم آموزشی اجرا شود.

استاندار قزوین یادآور شد: از همه‌کسانی که برای آماده شدن مدارس تلاش کرده‌اند تشکر می‌کنیم و امیدواریم با تأمین تجهیزات مناسب آموزشی سال تحصیلی خوب و بانشاطی را آغاز کنید.

هم‌زمان با سراسر کشور، آئین بازگشایی مدارس، صبح امروز با حضور عبدالمحمد زاهدی استاندار، آیت‌الله عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین، سالار قاسمی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان و مسئولان استانی در دبیرستان شاهد بهشتیان قزوین برگزار شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تولید مواد ضدعفونی‌کننده

تولید مواد ضدعفونی‌کننده در آزمایشگاه‌های دانشگاه پیام نور قزوین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, رضا رسولی شربیانی رئیس دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.