صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / همه اخراج های رونالدو در قاب تصویر
همه اخراج های رونالدو در قاب تصویر

همه اخراج های رونالدو در قاب تصویر

مهاجم پرتغالی تاکنون ۱۱ بار کارت قرمز دریافت کرده است.

کریستیانو رونالدو

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اینستا، آس اعلام کرد کریستیانو رونالدو چهارشنبه شب در نخستین بازی‌اش با پیراهن یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا در دیدار برابر والنسیا کارت قرمز دریافت کرد و برای نخستین بار در تاریخ این بازی‌ها اخراج شد.

ستاره پرتغالی در سال‌های حضورش در رئال مادرید و منچستریونایتد چنین تجربه تلخی نداشت. با این حال او پیش از این ۱۰ بار در رقابت‌های مختلف از داوران کارت قرمز دریافت کرده که در ادامه به آنها اشاره می‌شود.

استون ویلا-منچستریونایتد ۱۵ می ۲۰۰۴

نخستین اخراج رونالدو در لیگ برتر انگلیس رقم خورد. او به علت خطا و ضربه محکم به توپ دو کارت زرد دریافت کرد و مجبور شد زمین بازی را ترک کند.

منچسترسیتی-منچستریونایتد ۱۴ ژانویه ۲۰۰۶

او در جریان داربی شهر منچستر به خاطر ضربه به اندی کول کارت قرمز مستقیم دریافت کرد.

پورتموث-منچستریونایتد ۱۵ آگوست ۲۰۰۷

رونالدو در جریان دیداری از لیگ برتر انگلیس به دلیل فریب داور اخراج شد.

منچسترسیتی-منچستریونایتد ۳۰ نوامبر ۲۰۰۸ 

آخرین فصل حضور مهاجم پرتغالی در لیگ برتر با اخراج دوباره‌اش در داربی همراه بود. او به دلیل خطا روی شون رایت فیلیپس و خطای هند در محوطه جریمه دو کارت زرد دریافت کرد و مجبور شد زمین بازی را ترک کند.

رئال مادرید-آلمریا ۵ دسامبر ۲۰۰۹

نخستین اخراج رونالدو با پیراهن رئال مادرید چند ماه پس از حضورش در تیم اسپانیایی رقم خورد. او در دیدار برابر آلمریا هنگام شادی پس از گل پیراهنش را در آورد و سپس در یک صحنه با اوریتس درگیر شد.

رئال مادرید-مالاگا ۲۴ ژانویه ۲۰۱۰

رونالدو دوباره چند ماه پس از امضای قرارداد با مادرید از بازی اخراج شد. این بار این اتفاق در دیدار برابر مالاگا رخ داد. او به علت ضربه آرنج به بازیکن حریف کارت قرمز دریافت کرد.

رئال مادرید-اتلتیکومادرید ۱۷ می ۲۰۱۳ 

ستاره پرتغالی در داربی مادرید هم تجربه اخراج داشت. او به علت ضربه به گابی در فینال کوپا دل ری کارت قرمز دریافت کرد.

رئال مادرید-اتلتیک بیلبائو ۲ فوریه ۲۰۱۴

مهاجم پرتغالی به علت ضربه به ایتوراسپه کارت قرمز مستقیم دریافت کرد. رونالدو همچنین به خاطر حرکت زشت خود نسبت به داور بازی سه بازی محروم شد.

کوردوبا-رئال مادرید ۲۴ ژانویه ۲۰۱۵

رونالدو در لالیگا به علت ضربه زدن به ادیمار و هل دادن کرسپو کارت قرمز مستقیم دریافت کرد. او به دلیل بی احترامی به حریف دو بازی محروم شد.

بارسلونا-رئال مادرید ۱۳ آگوست ۲۰۱۷

مهاجم پرتغالی در دیدار رفت سوپرجام اسپانیا دو کارت زرد دریافت کرد. او پس از باز کردن دروازه آبی اناری‌ها پیراهن خود را به نمایش در آورد و جریمه شد. سپس به علت فریب داور از بازی اخراج شد. او سنگین‌ترین جریمه دوران بازی‌اش را تجربه کرد. کمیته انضباطی ستاره پرتغالی را پنج جلسه از حضور در میادین محروم کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.