صفحه اصلی / استان ها / لرستان / مشاغل خانگی می‌تواند اشتغال زنجیره‎ای به وجود آورد
مشاغل خانگی می‌تواند اشتغال زنجیره‎ای به وجود آورد

یک تولیدکننده گلیم:

مشاغل خانگی می‌تواند اشتغال زنجیره‎ای به وجود آورد

یک تولیدکننده گلیم گفت: روند اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و جهاد دانشگاهی لرستان در اجرای طرح مشاغل خانگی درست و نتیجه‎بخش است.

مشاغل خانگی

امین اسد صالحی در گفت‎و‎گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به مزیت‎های طرح الگوی نوین مشاغل خانگی اظهار کرد: با اجرای این طرح زنان سرپرست خانوار یا کسانی که تمکن مالی ندارند می‌توانند وارد چرخه کار و کسب درآمد شوند، چراکه در حالت عادی نمی‌توانند به دلیل مشکلات مالی کاری انجام دهند.  

وی ادامه داد: همچنین چون مشاغل خانگی به صورت گروهی انجام می‎شود و پشتیبان کار را به متقاضیان واگذار می‌کند بخشی از فروش افراد مشغول به کار به صورت تضمینی خواهد بود.

اسد صالحی افزود: اگر این طرح به درستی انجام شود بخشی از مشکل بیکاری جامعه حل می‎شود.

این پشتیبان طرح الگوی نوین توسعه و ساماندهی مشاغل خانگی اضافه  کرد: با اجرای این طرح اشتغال پایداری برای افراد ایجاد می‌شود و ممکن است هر متقاضی تعدادی از اعضای خانواده را وارد این کار کند و اشتغال زنجیره‎ای به وجود آید.

وی با بیان اینکه دولت در بحث بیمه و مالیات افراد مشغول به کار شده در طرح الگوی نوین مشاغل کمک می‌کند، اضافه کرد: روندی که اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی و جهاد دانشگاهی لرستان به عنوان مجری طرح در این خصوص پیش گرفته درست است و این دو دستگاه تمام تمرکز خود را روی این قضیه گذاشته‎اند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان به مناسبت هفته جوان در لرستان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سید علی کریمی جوانان را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.