صفحه اصلی / استان ها / لرستان / نجات دو کوهنورد در ارتفاعات گرین
نجات دو کوهنورد در ارتفاعات گرین

نجات دو کوهنورد در ارتفاعات گرین

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: دو کوهنورد که خود را در ارتفاعات گرین گم کرده بودند توسط تیم امداد کوهستان جمعیت هلال احمر استان نجات یافتند.

کوهنورد

به گزارش کسب و کار نیوز‌، صارم رضایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعات پایانی  از سوی خانواده دو کوهنورد به جمعیت هلال احمر استان گم شدن آنها گزارش شد که بلافاصله ۲۰ نفر در قالب سه تیم امداد کوهستان از شهرستان سلسله به منطقه مورد نظر اعزام و در همان شب نخست یک نفر از آنها پیدا شد، اما نفر دوم بعد از دو روز، پیش از ظهر امروز شنبه محل آن شناسایی و فرد مورد نظر پیدا شد و توسط تیم های امداد کوهستان به مکان امن هدایت شد.

وی افزود: این دو نفر که از بومیان خود شهرستان سلسله بودند به علت تاریکی هوا مسیر برگشت را گم کرده بودند که با مشکلاتی همراه شده بودند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: انتظار داریم کوهنوردان و طبیعت گردان همواره با اطلاعات کامل و طی یک برنامه ریزی مناسب به ارتفاعات استان و مناطق خوش آب و هوا حرکت کنند و زمان برگشت و مسیر آن نیز طی یک برنامه ریزی مناسب انجام دهند تا شاهد مشکلاتی از این دست و نگرانی خانواده آنها نباشیم.

رضایی گفت: تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمت به مردم عزیز استان است و هموطنان گرامی نیز در هر ساعت از شبانه روز در صورت بروز هرگونه مشکل می‌تواند با شماره سه رقمی یک ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان به مناسبت هفته جوان در لرستان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سید علی کریمی جوانان را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.